Har aldrig fået en orgasme :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har et kæmpe problem :/

Mig og min kæreste har været sammen i lidt over 3 år, og jeg har aldrig oplevet en orgasme!!! Hvilket er et kæmpe problem for mig da jeg føler at jeg går glip af noget. Og det er først her de sidste 3-4 måneder min kæreste har været interesseret i at sex os skal være godt for mig. Men vi har prøvet med en g-punkts vibrator og en alm. dildo. Men der er intet der virker!!

Jeg fik et tip af en veninde om at jeg selv skulle prøve at stimulere mig selv på klitten, men det virker sgu heller ikke. Så prøvede mig og manden med en dildo imens, og der sker lidt mere. Men de 2 gange jeg har været "ved" at komme, har min hofte gjort ondt som om den hoppede ud af led. IKKE SKIDE FEDT!

Er der nogen som har prøvet det samme, eller er jeg bare underlig ?

Så please hjælp mig hvis i kan :/

P.S. Jeg har været ved lægen og hun siger det er fordi jeg vejer for meget, men store folk får jo os orgasme så det forstår jeg ikke :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Mi

I forhold til det med overvægt, så ved jeg ikke om det kan være derfor. Men det er vigtigt at slappe helt af, at give sig hen, og også at du ikke er for opsat på at jagte orgasmen. Det kan nemlig også være en hindring, at i er alt for focuserede på at nu skal den være der. Men bliv da ved at prøve med lidt legetøj, og så nyd det bare, også selvom du ikke får orgasme.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

I forhold til det med overvægt, så ved jeg ikke om det kan være derfor. Men det er vigtigt at slappe helt af, at give sig hen, og også at du ikke er for opsat på at jagte orgasmen. Det kan nemlig også være en hindring, at i er alt for focuserede på at nu skal den være der. Men bliv da ved at prøve med lidt legetøj, og så nyd det bare, også selvom du ikke får orgasme.

Det virker ikke hvis jeg slapper af men ligger i føde stilling og så slapper af når jeg er ved at komme. Men jeg kan ikke helt lade vær med at fokusere på det når jeg aldrig har fået en.

Jeg føler mig som et barn, der er blevet viftet om næsen med en slikkepind, som ikke har fået den. Og nogen gange ender det med at jeg bliver ked af det da jeg ved at det er mig der er problemet :'/

Og jeg mister os lidt modet på det når jeg er blevet snydt på den måde :/  Men min kæreste vil ha mig til at få en orgasme og han vil hjælpe mig med det. Så vi prøver og prøver

Anmeld

28. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

Det virker ikke hvis jeg slapper af men ligger i føde stilling og så slapper af når jeg er ved at komme. Men jeg kan ikke helt lade vær med at fokusere på det når jeg aldrig har fået en.

Jeg føler mig som et barn, der er blevet viftet om næsen med en slikkepind, som ikke har fået den. Og nogen gange ender det med at jeg bliver ked af det da jeg ved at det er mig der er problemet :'/

Og jeg mister os lidt modet på det når jeg er blevet snydt på den måde :/  Men min kæreste vil ha mig til at få en orgasme og han vil hjælpe mig med det. Så vi prøver og prøver

Jeg kan godt forstå at du gerne vil lære det, for det gør da oplevelsen ved sex en del større. Jeg har en veninde som har været på orgasmekursus ved en sexolog. http://katrineberling.dk/category/kvindens-orgasmer/ Det har hun i hvert syntes var godt

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Jeg kan godt forstå at du gerne vil lære det, for det gør da oplevelsen ved sex en del større. Jeg har en veninde som har været på orgasmekursus ved en sexolog. http://katrineberling.dk/category/kvindens-orgasmer/ Det har hun i hvert syntes var godt

Okay, det vidste jeg ikke man kunne Men hvor meget koster det ? For synes virkelig at det fylder meget i mit liv :/

Anmeld

28. oktober 2011

Mi

Anonym skriver:

Okay, det vidste jeg ikke man kunne Men hvor meget koster det ? For synes virkelig at det fylder meget i mit liv :/

Jeg tror nok det kostede et par tusinde og foregår i københavn

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Jeg tror nok det kostede et par tusinde og foregår i københavn

Hmm, øv :/ Har bare ingen penge lige for tiden da ungerne har fødselsdag i næste måned.

Anmeld

28. oktober 2011

Nano.

Hva hvis han giver dig oral sex ?

Anmeld

28. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nano. skriver:

Hva hvis han giver dig oral sex ?

Der sker heller ingenting :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.