Anbefal en god vente/amme bh :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Drømme

Jeg har (igen) brug for jeres hjælp

Jeg kan simpelthen ikke passe mine bh'er længere - OVERHOVEDET !!

Og jeg er blevet voldsomt forvirret ved at lede efter bh'er på nettet

TROR jeg skal have en størrelse 75 G - er ca. 77 cm under brystet og ca. 98 cm rundt om selve brystet.. 

Samtidig siger budgettet at prisen helst skal ligge under 400 - allerhelst under 300

Er der nogen der kan hjælpe mig ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Sofiedk

Drømme skriver:

Jeg har (igen) brug for jeres hjælp

Jeg kan simpelthen ikke passe mine bh'er længere - OVERHOVEDET !!

Og jeg er blevet voldsomt forvirret ved at lede efter bh'er på nettet

TROR jeg skal have en størrelse 75 G - er ca. 77 cm under brystet og ca. 98 cm rundt om selve brystet.. 

Samtidig siger budgettet at prisen helst skal ligge under 400 - allerhelst under 300

Er der nogen der kan hjælpe mig ??

Jeg var en tur i Hunkemöller forleden og købe mig en rigtig lækker amme-BH til 230 mener jeg den kostede. Altså køn er den ikke, men det synes jeg ikke rigtig nogle amme-BH'er er

Jeg kunne få den i størrelse 85E og de havde en del store størrelser, dog ude på lageret, så man skulle lige spørge efter den. Men for dælen den er dejligt at gå rundt med.

Anmeld

27. oktober 2011

Drømme

Sofiekdk skriver:

Jeg var en tur i Hunkemöller forleden og købe mig en rigtig lækker amme-BH til 230 mener jeg den kostede. Altså køn er den ikke, men det synes jeg ikke rigtig nogle amme-BH'er er

Jeg kunne få den i størrelse 85E og de havde en del store størrelser, dog ude på lageret, så man skulle lige spørge efter den. Men for dælen den er dejligt at gå rundt med.

Taaak
Spændende om jeg kan finde en der

Anmeld

27. oktober 2011

SpunkenJo

Carriwell

Det er bare det bedste !!!

Se her:
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=3236

Har bare været så glade for mine med dropcup! Og lige idag har jeg en af dem på som ikke er så ammevenlige, men helt helt fantastiske når brysterbe bare er ømme og vokser!!
- det er Carriwellbh'en som ligner en sportsbh. (kigger lige efter et link....)

Anmeld

27. oktober 2011

Drømme

Sofiekdk skriver:

Øv altså :/ Man kan ikke købe online og de har ingen butik her på Bornholm

Kan du komme i tanke om andre butikker ?
Har kigget hos Change, men de har ikke i min størrelse

Anmeld

27. oktober 2011

SpunkenJo

Megagodt tilbud

Her er 4 gravi-bh'er fra Carriwell til 199 kr!!!
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=13014

Kan slet ikke undvære dem jeg har

Anmeld

27. oktober 2011

Drømme

SpunkenJo skriver:

Carriwell

Det er bare det bedste !!!

Se her:
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=3236

Har bare været så glade for mine med dropcup! Og lige idag har jeg en af dem på som ikke er så ammevenlige, men helt helt fantastiske når brysterbe bare er ømme og vokser!!
- det er Carriwellbh'en som ligner en sportsbh. (kigger lige efter et link....)

Mange tak
Synes bare jeg har hørt lidt om at de ikke er gode til større bryster - ved du noget om det ?
Kender ikke ret mange gravide, så det er læst på nettet xD

Anmeld

27. oktober 2011

SpunkenJo

Drømme skriver:

Mange tak
Synes bare jeg har hørt lidt om at de ikke er gode til større bryster - ved du noget om det ?
Kender ikke ret mange gravide, så det er læst på nettet xD

Jeg er normalt 75d, men er nok nærmere en 80f lige for tiden....

Som sagt, så sværger jeg lige nu til mine gravi-bh'er
- love them

De er gode og faste i stoffet, og man føler ikke man blir "kvalt", men føler istedet at alt bare sidder som det skal

Anmeld

27. oktober 2011

Drømme

SpunkenJo skriver:

Jeg er normalt 75d, men er nok nærmere en 80f lige for tiden....

Som sagt, så sværger jeg lige nu til mine gravi-bh'er
- love them

De er gode og faste i stoffet, og man føler ikke man blir "kvalt", men føler istedet at alt bare sidder som det skal

Okay, godt at høre
Det er ellers netop gravi-bh'erne, det 2. link du sendte, jeg har hørt ikke skulle støtte ret godt ved større størrelser

Anmeld

27. oktober 2011

SpunkenJo

Drømme skriver:

Okay, godt at høre
Det er ellers netop gravi-bh'erne, det 2. link du sendte, jeg har hørt ikke skulle støtte ret godt ved større størrelser

Jeg kan kun sige jeg er meget tilfreds

Men vær obs på der er to udgaver. Der er dem som er "glatte" i overfladen og de andre som er ru/elastik-agtige i overfladen.

Det er de glatte, som jeg er helt vild med! De andre er tyndere, og magen til dem man får på barselsgangen, og ja til at de ikke holder på det hele....

Så dem der er glatte
Dem der er "ru"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.