Leveringspris på 680kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Mi

Jeg fandt nogle læs let bøger som mine piger skulle have. Det er ved bladkiosken.dk, de har en side som hedder plusbogen.dk, der kunne jeg nemlig få dem til 26kr mod normalt 49kr. Bøgerne er sådan nogle små tynde nogle.

MEN der er et leveringsgebyr på 34kr pr bog man bestiller, og jeg skulle jo have alle 20 bøger: 680kr  Det koster det vist ikke at sende dem.

Jeg har lige skrevet til dem, om det nu også kan passe.

Kender i siden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Meliora

Mi skriver:

Jeg fandt nogle læs let bøger som mine piger skulle have. Det er ved bladkiosken.dk, de har en side som hedder plusbogen.dk, der kunne jeg nemlig få dem til 26kr mod normalt 49kr. Bøgerne er sådan nogle små tynde nogle.

MEN der er et leveringsgebyr på 34kr pr bog man bestiller, og jeg skulle jo have alle 20 bøger: 680kr  Det koster det vist ikke at sende dem.

Jeg har lige skrevet til dem, om det nu også kan passe.

Kender i siden?

jeg bestilte camilla framnes bogen der, uden problemer. Det tyder bare på at deres websho ikke er sat til at have en max porto, det skal de bare have lavet.

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

FruRafn skriver:

jeg bestilte camilla framnes bogen der, uden problemer. Det tyder bare på at deres websho ikke er sat til at have en max porto, det skal de bare have lavet.

Ja, jeg har også skrevet til dem, for det lyder jo helt skørt. Men der står i deres leveringbetingelser at det koster 34kr for levering pr bog. Men ja, der må da være et loft. Godt nok er Post DK dyr efterhånden, meen der er dog grænser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.