Vil ikke rigtig noget med indlægget andet end ud med det, og evt have et lille råd eller 2 selvom det er enormt pinligt for mig, og irriterende når mit hovede bare ikke vil samarbejde
".
Jeg er nygravid - dvs jeg er ikke så langt henne endnu og jeg er ved at gå ud af mit skind fordi jeg er bange for at miste (da jeg har mistet før, lægger det meget tæt på mig min frygt lige nu)
1. jeg mærker hver 5 min på mine bryster for at sikre mig de stadig er ømme ! Og tager mig selv i det hvergang.
2. Føler jeg den mindste mærkelige "fugt" i trussen, fare jeg ud for at tjekke om jeg bløder!
jeg har virkelig svært ved det nu, og synes virkelig det er pinligt, for selvfølgelig er alt da iorden, altså hvorfor skulle det ikke være det? jeg er jo sund og rask, tager mine vitaminer som jeg skal og slapper af og sover når kroppen får brug for det, spiser sundt og alt muligt, ved selvfølgelig godt at fosteret kan gå til grunde pga det ikke udvikler sig som det skal, men det tænker jeg ikke noget videre over, lige nu ihvertfald.
Men disse 2 vaner er ved at tage livet af mig! for at jeg er distraheret "ordentligt" skal jeg se noget spændende i tv'et ellers sidder jeg nærmest og rager på mig selv xD kæresten kan nu meget godt lide det, men jeg skal sku holde op !! 
så piger, hvad gør jeg ?
- det skal lige siges at det ikke har været så slemt idag bortset fra her til aften. 
og undskyld hvis den lægger et forkert sted, men havde bare brug for at komme ud med det nu. Min læge siger at han har mødt flere der har gjort lige som mig, og det egentlig er meget normalt, men jeg bare skal tage mig sammen og prøve ikke at tænke så meget over at jeg kan tabe igen.
Anmeld