Har fået 2 dårlige vaner :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vil ikke rigtig noget med indlægget andet end ud med det, og evt have et lille råd eller 2 selvom det er enormt pinligt for mig, og irriterende når mit hovede bare ikke vil samarbejde

".

Jeg er nygravid - dvs jeg er ikke så langt henne endnu og jeg er ved at gå ud af mit skind fordi jeg er bange for at miste (da jeg har mistet før, lægger det meget tæt på mig min frygt lige nu)

1. jeg mærker hver 5 min på mine bryster for at sikre mig de stadig er ømme ! Og tager mig selv i det hvergang.

2. Føler jeg den mindste mærkelige "fugt" i trussen, fare jeg ud for at tjekke om jeg bløder!

jeg har virkelig svært ved det nu, og synes virkelig det er pinligt, for selvfølgelig er alt da iorden, altså hvorfor skulle det ikke være det? jeg er jo sund og rask, tager mine vitaminer som jeg skal og slapper af og sover når kroppen får brug for det, spiser sundt og alt muligt, ved selvfølgelig godt at fosteret kan gå til grunde pga det ikke udvikler sig som det skal, men det tænker jeg ikke noget videre over, lige nu ihvertfald.
Men disse 2 vaner er ved at tage livet af mig! for at jeg er distraheret "ordentligt" skal jeg se noget spændende i tv'et ellers sidder jeg nærmest og rager på mig selv xD kæresten kan nu meget godt lide det, men jeg skal sku holde op !!

så piger, hvad gør jeg ?
- det skal lige siges at det ikke har været så slemt idag bortset fra her til aften.

og undskyld hvis den lægger et forkert sted, men havde bare brug for at komme ud med det nu. Min læge siger at han har mødt flere der har gjort lige som mig, og det egentlig er meget normalt, men jeg bare skal tage mig sammen og prøve ikke at tænke så meget over at jeg kan tabe igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Gaia

Tror da pokker dine bryster er ømme hvi du tager på dem konstant ej kan da godt følge dig i at man kan gå helt i selvsving nogle gange særligt i begyndelsen, hvor man jo hverken kan se eller mærke barnet. Ved ik lige hvad du skal gøre, men jeg ville nok prøve at holde igen med gramseriet på brysterne og så tro på det hele nok skal gå evt. Køb en tryghedsscanning. Det med at fare ud og tjekke trussen ved den mindste fugt, det tror jeg alle gravide inkl. Mig selv har gjort i perioder...igen tror jeg det forsvinder når du har set at babyen har det godt og når du mærker liv, husk hvis du blødte ville du højest sandsynligt også have lidt ondt. Men altså tror det er normalt at vi tjekker..vi kn jo ik mærke babyen endnu. men vil nok anbefale dig en tryghedsscanning det er også så hyggeligt og man kan gøre det til en hel kærestedag..feks først scanning så frokost kram og stort tillykke med graviditeten ig lad nu de bryster få ro kram

Anmeld

27. oktober 2011

Isabella_mor

den anden vane der med at tjekke. den tror jeg næsten alle har.. i en eller anden grad.... 

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Tror da pokker dine bryster er ømme hvi du tager på dem konstant ej kan da godt følge dig i at man kan gå helt i selvsving nogle gange særligt i begyndelsen, hvor man jo hverken kan se eller mærke barnet. Ved ik lige hvad du skal gøre, men jeg ville nok prøve at holde igen med gramseriet på brysterne og så tro på det hele nok skal gå evt. Køb en tryghedsscanning. Det med at fare ud og tjekke trussen ved den mindste fugt, det tror jeg alle gravide inkl. Mig selv har gjort i perioder...igen tror jeg det forsvinder når du har set at babyen har det godt og når du mærker liv, husk hvis du blødte ville du højest sandsynligt også have lidt ondt. Men altså tror det er normalt at vi tjekker..vi kn jo ik mærke babyen endnu. men vil nok anbefale dig en tryghedsscanning det er også så hyggeligt og man kan gøre det til en hel kærestedag..feks først scanning så frokost kram og stort tillykke med graviditeten ig lad nu de bryster få ro kram

Hahaha ja det kan squ godt være det er derfor de er lidt ømmere end de normalt skal være hihi og du har selvfølgelig ret, det ville jo nok gøre ondt hvis det var jeg begyndte at bløde, men det er da meget rart at vide det ikke kun er mig der er sådan

har allerede snakket med lægen om tryghedsscanning og han vil gerne sende en henvisning hvilket jeg synes er super dejligt, det giver ihvertfald en ekstra ro

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

den anden vane der med at tjekke. den tror jeg næsten alle har.. i en eller anden grad.... 

det er alligevel lidt betrygende at vide det ikke kun er mig der gør sådan, må bare tage og bide det lidt i mig for det kan sku godt blive slemt i løbet af dagen

Anmeld

27. oktober 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

det er alligevel lidt betrygende at vide det ikke kun er mig der gør sådan, må bare tage og bide det lidt i mig for det kan sku godt blive slemt i løbet af dagen

men det er jo klart at frygten er der.. men så længe du er opmærksom på det, så er det jo ikke et problem.. der kommer styr på det med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.