mad ... ååh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

wmillapigenw

kender i det når man næsten lige har spist og føler sig hunde sulten lige efter?

eller at man uden man tænker over det kan komme til at tænke på noget mad som man normalt aldrig vil tænke på..  - jeg har ikke spist lagkage, men jeg får pludselig lyst til lagkage... 

eller kender i det når i står og kigger ind i køleskabet og er hunde sulten men ender med at lukke køleskabet igen fordi der ikke er noget der trænger ens lyst.

jeg tænkte på hvad gør i tøser når i lige har spist og så er hunde sulten ikke engang 5 - 10 minutter efter?

eller hvad kan man gøre når man vågner om morgenen og er så sulten at man har helt vildt ondt i maven?

- håber på nogle gode svar fra jer herlige tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Koen.

Jeg spiser videre er jeg sulten kort tid efter tager jeg bare noget mere og om morgenen spiser jeg nærmest med det samme jeg vågner

Anmeld

27. oktober 2011

Janni.

Åh ja min yndlings spise var advocado og vindruer  

Anmeld

27. oktober 2011

wmillapigenw

tanja. skriver:

Jeg spiser videre er jeg sulten kort tid efter tager jeg bare noget mere og om morgenen spiser jeg nærmest med det samme jeg vågner

hehe tanja, jeg spiser også lige når jeg vågner og lige efter jeg har spist det er jeg sulten igen! nogen gange forstår jeg ikke at jeg ikke er blevet tykkere for alt det mad jeg kan spise nogle dage!

Anmeld

27. oktober 2011

wmillapigenw

Janni. skriver:

Åh ja min yndlings spise var advocado og vindruer  

Jeg elsker også vindruer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.