buber..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Mizz-sommer

hej allesammen..

hold da op har lige set danmark i følge bubber ang dawn..

og jah blev sq lidt mundlam..!

jeg arbejder selv i et bofællesskab og de er sq nogle dejlige mennesker.. men..!

vi har haft snakken inden uge 12 scaning, og vi vil beholde barnet vis det var den vist at vores barn vil ha en chance til dawn.

og vi havde valgt at få det fjernet.. og ved ikke men får en skidt smag i munden, få somsagt dem jeg arbejder med de er så søde.. men ved også bare hvor meget tid de kræver og hvor hårdt det..

vil bare høre om jeg / vi er de eneste som havde valgt at få det fjerne! 

og hvad din holdning er til at der alt det her, og at der bliver mange færre med dawn!

mizz-sommer uge 33 plus 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

4kløver

Som jeg skrev derinde så ved jeg det ikke.. Min søn vil blive født med NF1 (den som var oppe da en sæddoner havde den) et svær valg da mine 2 unger har den og ville aldrig vælge dem fra.

Anmeld

28. oktober 2011

Mizz-sommer

4kløver skriver:

Som jeg skrev derinde så ved jeg det ikke.. Min søn vil blive født med NF1 (den som var oppe da en sæddoner havde den) et svær valg da mine 2 unger har den og ville aldrig vælge dem fra.

go morgen

nej det forstår jeg godt

- men som en mor sagde i går i programmet hun viste ikke hindes datter var dawn men hun vil ikke vælge fra..

men ved ikke hvorfor jeg har det sådan nok fordi det kræver meget og de kan ikke noget selv.. men må indrømme at vís jeg ikke havde det job som jeg har så havde jeg nok ikke regeret sådan som jeg gør...

håber du forstår mig..

god dag til dig

Anmeld

28. oktober 2011

Københavnermor

Jeg ville ikke vælge fra pga. downs. Det har jeg også skrevet i den anden tråd inde i forummet.. 

I princippet kan min baby godt have downs, vi ved det ikke før fødslen. Vi tog ikke til NF-scanning. 

Jeg håber selvfølgelig på et sundt og raskt barn, men hvis ikke, så må vi jo tage det med. Vi elsker babyen højere end noget andet uanset hvad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.