læs let bog - gode foreslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Mi

Mine piger er ved at være nogenlunde til at læse, ikke sådan rigtige tykke bøger, men små lette bøger. Jeg har været på biblioteket, men syntes ikke at de bøger de havde var så spændende.

Kan i foreslå nogle, så kan de jo evt få nogle til jul?

Bla er der en serie som hedder noget i stil med "hytten i træet", men jeg kan ikke finde det med google, så det er nok ikke helt det de hedder alligevel  Kender du dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2011

Flower4

Mi skriver:

Mine piger er ved at være nogenlunde til at læse, ikke sådan rigtige tykke bøger, men små lette bøger. Jeg har været på biblioteket, men syntes ikke at de bøger de havde var så spændende.

Kan i foreslå nogle, så kan de jo evt få nogle til jul?

Bla er der en serie som hedder noget i stil med "hytten i træet", men jeg kan ikke finde det med google, så det er nok ikke helt det de hedder alligevel  Kender du dem?

Gyldendal har en serie, som hedder Dingo. Jeg mener det er de grønne bøger, som er de letteste. De kan lånes på bib og der er mange forskellige. Jeg har lånt nogle til min søn, som går i 1. - de er ret gode

Anmeld

30. oktober 2011

SjeBets

der er nogle der hedder lydret Dingo ... det er en super serie, min datter bruger dem meget, hun har store læse problemer men dem her kan hun få succes oplevelser med 

http://www.dingo.gyldendal.dk/Serieoversigt/Lydret%20Dingo.aspx

vi kan låne vores på biblioteket .. 

Anmeld

30. oktober 2011

Mi

Flower4 skriver:

Gyldendal har en serie, som hedder Dingo. Jeg mener det er de grønne bøger, som er de letteste. De kan lånes på bib og der er mange forskellige. Jeg har lånt nogle til min søn, som går i 1. - de er ret gode

Dem vil jeg lige prøve at kigge efter når vi skal derned. TAK

Anmeld

30. oktober 2011

Mi

SjeBets skriver:

der er nogle der hedder lydret Dingo ... det er en super serie, min datter bruger dem meget, hun har store læse problemer men dem her kan hun få succes oplevelser med 

http://www.dingo.gyldendal.dk/Serieoversigt/Lydret%20Dingo.aspx

vi kan låne vores på biblioteket .. 

Tak for det, dem vil vi kigge efter. Jeg fandt nogle på biblioteket som handler om en pige som hedder Gro. De gik rent ind

Anmeld

30. oktober 2011

Mumto3

Har du snakket med en bibliotekar? Jeg havde nemlig samme problem emd min dreng, og har forgæves være på biblioteket flere gange. Endlig tog jeg mig sammen og gik til børnebogsbibliotekaren. Jeg fortalte lidt om min dreng, hvad der interesserede ham og hvordan jeg syne han var til at læse og vupti så stod jeg med en stak fede bøger i hånden, som min dreng bare sluger! Hun gav mig nogen som jeg ALDRIG selv ville have taget, men hun havde virkelig ret i hendes valg af bøger.

Anmeld

30. oktober 2011

Mi

Mumto3 skriver:

Har du snakket med en bibliotekar? Jeg havde nemlig samme problem emd min dreng, og har forgæves være på biblioteket flere gange. Endlig tog jeg mig sammen og gik til børnebogsbibliotekaren. Jeg fortalte lidt om min dreng, hvad der interesserede ham og hvordan jeg syne han var til at læse og vupti så stod jeg med en stak fede bøger i hånden, som min dreng bare sluger! Hun gav mig nogen som jeg ALDRIG selv ville have taget, men hun havde virkelig ret i hendes valg af bøger.

Det skal jeg da nok lige høre dem ad. De har sådan en afdeling for læs let bøger, men det er lidt svært at gennemskue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.