smartgirl.dk og faktura-køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har købt lidt tøj via smartgirl.dk, og har valgt, at betale via faktura. Nu er fakturaen så kommet pr mail, og i mailen står der, at man kan vælge, at delbetale beløbet. Er der nogen der ved hvordan det fungerer? Og hvad så hvis jeg ønsker, at handle der igen før første faktura er fuldt ud betalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Vidunderligeunger

Anonym skriver:

Hej

Jeg har købt lidt tøj via smartgirl.dk, og har valgt, at betale via faktura. Nu er fakturaen så kommet pr mail, og i mailen står der, at man kan vælge, at delbetale beløbet. Er der nogen der ved hvordan det fungerer? Og hvad så hvis jeg ønsker, at handle der igen før første faktura er fuldt ud betalt?

så stiger din månedlige betaling men det har ikke noget med smartgirl at gøre det er klarna.dk der står for kreditten, på deres hjemmeside kan du følge med i hvordan dine betalinger foregår og evt. kontakte dem for mere info  

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

MAJ*MOR skriver:

så stiger din månedlige betaling men det har ikke noget med smartgirl at gøre det er klarna.dk der står for kreditten, på deres hjemmeside kan du følge med i hvordan dine betalinger foregår og evt. kontakte dem for mere info  

Tak for svar

Du har selvfølgelig ret i at det egentlig ikke har noget med smartgirl, at gøre kunne bare ikke lige finde en anden overskrift.

Jeg vil kigge lidt på klarna's hjemmeside. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.