Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan det passe ens mave vokser hurtigere når det er 2 gangs fødende? Er kun 4+1 men vil gerne skjule det lidt endnu for familie osv. Har også hørt de fleste skriver at de ikke kan skjule det mere når de er i uge 7? Ville bare lige spørge, håbe det giver mening ) Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved ikke om det passer, er kun førstegangsgravid
MEN husk du går ind i en vintertid hvor det er tilladt med store varme trøjer
Angående dit spørgsmål TS, man bliver hurtigere stor, og derved må jeg spørge,
hvor langt henne jeg ser ud?
Jeg kunne ikke skjule det fra uge 6 Mit arbejde spurgte om der var noget jeg gerne ville fortælle
Anonym skriver: Kan det passe ens mave vokser hurtigere når det er 2 gangs fødende? Er kun 4+1 men vil gerne skjule det lidt endnu for familie osv. Har også hørt de fleste skriver at de ikke kan skjule det mere når de er i uge 7? Ville bare lige spørge, håbe det giver mening ) Tak
Ja det er rigtigt. Da jeg var gravid nu her 2 gang voksede min mave så eksplosivt at i uge 6 måtte jeg købe nye bukser da alle dem jeg havde strammede helt ulideligt.
Da jeg var i uge 7-8 er jeg sikker på at man tydeligt kunne se at jeg var gravid, eller i alt fald tro at jeg havde taget en hel del på
Og stort tillykke
Tak for det er også rigtig glad. Men det er rart lige at vide.
Jeps, det er helt rigtigt. Og hold op det kom bag på mig. Jeg er i uge 29 og er næsten lige så stor som da jeg fødste min første. Er også meget mere besværet denne gang... Glæder mig til han kommer ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128