Smerter i venstre side :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

AnnaK89

Hej piger. 

Jeg har her til eftermiddag fået nogle smerter i venstre side og de bliver ved her til aften. Jeg er idag 5+1.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er hoften eller om det er maven, for det sidder i siden, men synes alligevel det ikke helt er ude ved hoften, selvom det er lige op af hoften (forstår i hvad jeg mener? ).

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg lige skal gøre? Jeg bløder ikke - men kan det var en graviditet udenfor livmoderen eller er det bare virkelig stærke ligamentsmerter?

Hver gang jeg går trækker det noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

babymus77

Mon ikke bare det er det hele der giver sig;-)) Der sker jo meget inde i mavsen;-)

Anmeld

27. oktober 2011

AnnaK89

babymus77 skriver:

Mon ikke bare det er det hele der giver sig;-)) Der sker jo meget inde i mavsen;-)

Det håber jeg da - men det gør nu ret ondt 

Mere end jeg lige husker fra min sidste graviditet - men det er jo nok forskelligt.

Anmeld

27. oktober 2011

babymus77

AnnaKJ skriver:

Det håber jeg da - men det gør nu ret ondt 

Mere end jeg lige husker fra min sidste graviditet - men det er jo nok forskelligt.

Hvis det stadig gør ondt i morgen ville jeg ringe til egen læge!!! Hvis du økonomisk har overskud og mulighed ku du jo købe en trygheds scanning:-)) For at få ro;-))

Anmeld

27. oktober 2011

AnnaK89

babymus77 skriver:

Hvis det stadig gør ondt i morgen ville jeg ringe til egen læge!!! Hvis du økonomisk har overskud og mulighed ku du jo købe en trygheds scanning:-)) For at få ro;-))

Tror du det måske er muligt at få en "akut" scanning - altså hos en privat?

Anmeld

27. oktober 2011

babymus77

AnnaKJ skriver:

Tror du det måske er muligt at få en "akut" scanning - altså hos en privat?

Helt sikkert!!! Det kan man sagtens!! Så ka du jo se spiren sidder rigtig!! Hvor i landet er du fra??

Anmeld

27. oktober 2011

AnnaK89

babymus77 skriver:

Helt sikkert!!! Det kan man sagtens!! Så ka du jo se spiren sidder rigtig!! Hvor i landet er du fra??

Jeg er bor nord for ålborg

Det ville jo være super hvis man kunne det

Anmeld

27. oktober 2011

babymus77

AnnaKJ skriver:

Jeg er bor nord for ålborg

Det ville jo være super hvis man kunne det

Det kan man ihvertfald hernede i landet!!! Så prøv at Google en scanningsklinik deroppe;-))

Anmeld

27. oktober 2011

AnnaK89

babymus77 skriver:

Det kan man ihvertfald hernede i landet!!! Så prøv at Google en scanningsklinik deroppe;-))

Okay, ved at der er nogle der hedder Bang og Hinge heroppe.

Men snakker lige med min læge i morgen hvis det fortsætter, og vil han ikke sende mig til scanning, så betaler jeg selv

Anmeld

27. oktober 2011

babymus77

AnnaKJ skriver:

Okay, ved at der er nogle der hedder Bang og Hinge heroppe.

Men snakker lige med min læge i morgen hvis det fortsætter, og vil han ikke sende mig til scanning, så betaler jeg selv

Ka jeg godt forstå;-) mon ikke de vil det:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.