HJÆLP piger ang en ring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.480 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

B&J

Hej alle sammen...

en kunde inde hos os i dag havde en super flot ring på den var rimelig stor og flydte ca 2 finger og den var så flot nogle der har nogle ideer om hvad det kan være for en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

pastry26

B&J skriver:

Hej alle sammen...

en kunde inde hos os i dag havde en super flot ring på den var rimelig stor og flydte ca 2 finger og den var så flot nogle der har nogle ideer om hvad det kan være for en

Det er ikke muligt at du kunne give en mere detaljeret beskrivelse?? Var den i guld eller sølv? Var det en stor perle eller et motiv udført i matrialet??

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

pastry26 skriver:

Det er ikke muligt at du kunne give en mere detaljeret beskrivelse?? Var den i guld eller sølv? Var det en stor perle eller et motiv udført i matrialet??

Nej ingen perler kun sølv også lignede det bare en blomst i sølv

Anmeld

27. oktober 2011

pastry26

B&J skriver:

Nej ingen perler kun sølv også lignede det bare en blomst i sølv

Ok.. hæng på, kommer lige med en mulighed jeg tænker på..

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

pastry26 skriver:

Ok.. hæng på, kommer lige med en mulighed jeg tænker på..

Jaa mange tak

Anmeld

27. oktober 2011

pastry26

B&J skriver:

Hej alle sammen...

Øv! Kan ikke kopiere lige nu, men kig inde på pernillecroydon.dk og kig i forårskataloget.. der er en stor ring der hedder coin på s 4 eller 5.. har set et par kvinder gå med den..

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

pastry26 skriver:

Øv! Kan ikke kopiere lige nu, men kig inde på pernillecroydon.dk og kig i forårskataloget.. der er en stor ring der hedder coin på s 4 eller 5.. har set et par kvinder gå med den..

desværre ikke lige en stjerne det var en stor blomst

men tak fordi du vil kigge så sødt af dig

Anmeld

27. oktober 2011

pastry26

B&J skriver:

desværre ikke lige en stjerne det var en stor blomst

men tak fordi du vil kigge så sødt af dig

Nåå nej det var ikke stjernen jeg tænkte på.. sorry jeg roder vist i det nu  Prøv at bladre kataloget igennem og så skulle den gerne dukke op.. jeg har sikkert sagt den forkerte side! Den "ligger" sammen med to andre i samme model, bare i oxideret sølv og guld  Håber det hjælper lidt... og hvis det ikke er den, så synes jeg nu at den er monster fed alligevel  hehe...

Anmeld

27. oktober 2011

pastry26

Modellen hedder COIN

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

pastry26 skriver:

Modellen hedder COIN

Jamen det er noget i denne stil og alligevel ikke ja det er ikke nemt når man ikke selv kan finde den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.