Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget tabte i jer efter i havde født(og over hvor lang tid), og ammede i?
Jeg tog 20kg på under graviditeten, og har nu tabt 8kg her 6 dage efter fødslen. Er det meget eller lidt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tog 20 kg på under fødslen, så jeg var oppe på de 85 kg cirka. Fire dage efter fødslen var jeg 10 kg lettere. Jeg har lagt på de 75 kg i rigtig lang tid. Det er først nu 9 måneder efter fødslen, jeg er begyndt at tabe mig igen
Anonym skriver: Hvor meget tabte i jer efter i havde født(og over hvor lang tid), og ammede i? Jeg tog 20kg på under graviditeten, og har nu tabt 8kg her 6 dage efter fødslen. Er det meget eller lidt?
jeg tog 30 kg på under graviditeten, og da bettemanden var 11 dage havde jeg tabt 12 kg og da han var 8 måneder var mit samlede vægttab 33 kg fra fødslen :/ så jeg er på fedmekur , den er bare ikk begyndt at virke endnu, har været igang i 1 måned
Jeg tog ca 20 kilo på og nu 4 måneder efter har jeg tabt mig 25 kilo det kun ret hurtigt i starten.
Jeg tog ca. 20 kg på. Min søn er nu 6 måneder. Før vejede jeg 47. Nu vejer jeg ca. 50
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128