vægttab efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget tabte i jer efter i havde født(og over hvor lang tid), og ammede i?

Jeg tog 20kg på under graviditeten, og har nu tabt 8kg her 6 dage efter fødslen. Er det meget eller lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Krussedulle

Det lyder meget normalt jeg var 8 kg lettere dagen efter fødslen, men Storm var 4 kg af dem det er meget forskelligt.. Hvis man har meget vand i kroppen, ryger det nødvendigvis ikke med det samme.. jeg ammede ikke (desværre)

Anmeld

27. oktober 2011

MLT

Jeg tog 20 kg på under fødslen, så jeg var oppe på de 85 kg cirka. Fire dage efter fødslen var jeg 10 kg lettere. Jeg har lagt på de 75 kg i rigtig lang tid. Det er først nu 9 måneder efter fødslen, jeg er begyndt at tabe mig igen  

Anmeld

27. oktober 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg tog 20kg på under graviditeten, og har nu tabt 8kg her 6 dage efter fødslen. Er det meget eller lidt?

jeg tog 30 kg på under graviditeten, og da bettemanden var 11 dage havde jeg tabt 12 kg og da han var 8 måneder var mit samlede vægttab 33 kg fra fødslen :/ så jeg er på fedmekur , den er bare ikk begyndt at virke endnu, har været igang i 1 måned  

Anmeld

27. oktober 2011

Frøken J.

Jeg tog 23 på. På 3. Dagen efter fødslen havde jeg tabt 8 og siden da har jeg tabt 4 mere. Altså 4 på 2 uger. Og jeg ammer.

Anmeld

27. oktober 2011

Nixo

Anonym skriver:

Jeg tog ca 20 kilo på og nu 4 måneder efter har jeg tabt mig 25 kilo  det kun ret hurtigt i starten.

Anmeld

27. oktober 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Jeg tog ca. 20 kg på. Min søn er nu 6 måneder. Før vejede jeg 47. Nu vejer jeg ca. 50

Anmeld

27. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg havde taget 16 kg på og 8 var væk dagen efter .
ALt var væk 5 måneder efter fødslen .
Efter bare 2 måneder manglede jeg kun 2 kg og dem sloges jeg med i 3 måneder

Anmeld

27. oktober 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg tog 18 kg på, og da vi kom hjem på 2. dagen havde jeg tabt 12 kilo. derfra gik det lidt langsom da julen kom i vejen hø hø, men mangler nu kun 1.4kg så er jeg på startvægt og musen er 1år
Ammede til hun var 4 mdr, men det sugte ikke kiloerne ud af mig

Anmeld

27. oktober 2011

Kofoed.

Minus 10 kg 10 dage efter fødsel og deltid ammende, stoppede med amning efter 3 1/2 uge og har nu taget nu taget 2 kg på, så har på en måned og en uge tabt 8 kg, men har stadig vand i kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.