min mave er SÅ irriterende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

NJN

Ja, min mave er da noget af det mest påståelige i denne tid! 

Lige meget hvad jeg gør, så har den besluttet sig for IKKE at være tilfreds! Den brokker sig og brokker sig og brokker sig hele tiden! 

Nå, jeg giver efter og giver den noget mad.. Sørme så, så er det heller IKKE nok! Nej, den vil have mere! Så går der 30 min til 1 time, så er den klar igen, mere mere mere.. Og oveni det, så har jeg langt fra lyst til mad.. 

Alt varmt mad er bandlyst! 

Heldigvis, har jeg ikke ret meget kvalme, men en ubehagelig rumlen i maven konstandt!

Bare lige lidt klagesang her fra! Skal først være gravid igen om mange år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Sphynxlover

NJN skriver:

Ja, min mave er da noget af det mest påståelige i denne tid! 

Lige meget hvad jeg gør, så har den besluttet sig for IKKE at være tilfreds! Den brokker sig og brokker sig og brokker sig hele tiden! 

Nå, jeg giver efter og giver den noget mad.. Sørme så, så er det heller IKKE nok! Nej, den vil have mere! Så går der 30 min til 1 time, så er den klar igen, mere mere mere.. Og oveni det, så har jeg langt fra lyst til mad.. 

Alt varmt mad er bandlyst! 

Heldigvis, har jeg ikke ret meget kvalme, men en ubehagelig rumlen i maven konstandt!

Bare lige lidt klagesang her fra! Skal først være gravid igen om mange år!

Hvad uge er du i nu ?

er selv i uge 8 og har det a helvedes til for at sige det pænt

Er også "sulten" konstant selvom jeg ingen lyst har til noget som helst

Anmeld

27. oktober 2011

NJN

Sphynxlover skriver:

Hvad uge er du i nu ?

er selv i uge 8 og har det a helvedes til for at sige det pænt

Er også "sulten" konstant selvom jeg ingen lyst har til noget som helst

Jeg er 9+1 i dag, så håber snart det er ovre!!  Dejligt og vide man ikke er den eneste i hele verden der har det sådan!  

Anmeld

27. oktober 2011

Sphynxlover

NJN skriver:

Jeg er 9+1 i dag, så håber snart det er ovre!!  Dejligt og vide man ikke er den eneste i hele verden der har det sådan!  

ja præcis føler mig også bare helt alene i verden med min ynk selvom jeg ved jeg ik er den eneste gravide der har det hårdt  er 8+4 så nærmer mig også de 9 uger...

Anmeld

27. oktober 2011

NJN

Sphynxlover skriver:

ja præcis føler mig også bare helt alene i verden med min ynk selvom jeg ved jeg ik er den eneste gravide der har det hårdt  er 8+4 så nærmer mig også de 9 uger...

Dejligt det kun kan gå en vej, og det er frem.. Selvom dagene af og til snegler sig afsted.  

Anmeld

27. oktober 2011

NNL

Er ked af at sige det piger... Men her er maven stadig konstant utilfreds, men kvalmen er så småt ved at aftage. Jeg er 12+2... Men man vænner sig faktisk lidt til det, hehe 

Anmeld

27. oktober 2011

NJN

NNL skriver:

Er ked af at sige det piger... Men her er maven stadig konstant utilfreds, men kvalmen er så småt ved at aftage. Jeg er 12+2... Men man vænner sig faktisk lidt til det, hehe 

Jamen jeg har allerede bygget min hverdag op efter det.. Ellers bliver jeg bare dårlig.. Men øv, håber mit går over lidt hurtigere.

Anmeld

27. oktober 2011

NNL

NJN skriver:

Jamen jeg har allerede bygget min hverdag op efter det.. Ellers bliver jeg bare dårlig.. Men øv, håber mit går over lidt hurtigere.

Ja der er ikke andet at gøre end at tage hensyn til det...  Krydser fingre for at det går hurtigere over hos dig. Ved der er mange, hvor det er begyndt at lette nu, og for mig selv blev det allerede bedre med kvalme fra 10+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.