Sig din mening ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.659 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Witt

Heeeej piger ! .

Jeg står og skal ha en anden frisure og er BLANK .. Men har en idé, hva siger i til denne page frisure? .. Hvis ikke den, kom så med en page stil du sys kunne klæ mig !!

Har lagt et billed ind af mit nuværende garn, og så kan i jo se min ansigts form ..

Og ja, det andet er jo så den pageform frisure jeg snakker om ! :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Christina.78

tror da sagtens du kunne have den frisure..

Anmeld

27. oktober 2011

MaleneJensen

Tror det vil Klæ´dig rigtig godt

Anmeld

27. oktober 2011

Witt

Christina.78 skriver:

tror da sagtens du kunne have den frisure..

Og så have det den farve jeg har nu ? altså brune med rødt skær ?? Eller ha det i nogen lunde samme blonde farve hun har, måske lidt mørkere blond ??

Anmeld

27. oktober 2011

Witt

MaleneJensen skriver:

Tror det vil Klæ´dig rigtig godt

Mange tak ! .
Vil prøve noget nyt, har ALDRIG haft så kort hår før ! , altså af hva jeg mindes :p .. Men så beholde den farve jeg har, eller måske farve det blond? lidt mørkere end det hun har det.

Anmeld

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det tror jeg godt du kan... bare IKKE gør den fejl jeg gjorde.

Har selv den frisure der, bare med pandehår.... det værste jeg nogensinde har budt mig selv og mit hår

Anmeld

27. oktober 2011

Christina.78

Witt skriver:

Og så have det den farve jeg har nu ? altså brune med rødt skær ?? Eller ha det i nogen lunde samme blonde farve hun har, måske lidt mørkere blond ??

uha det med farver er jeg så ikke god til..har selv afprøvet kiksere på mig selv..er og bliver til mørkere hår..

Anmeld

27. oktober 2011

MaleneJensen

Tror ikke du skal farve det helt blond men lidt mørkere ja Ellers nogle gode striber i noget lyst hår tror jeg også kunne være flot til dig

Jamen det jo bare af springe ud i det, det vokser ud igen Jeg kaster mig selv ud i mange sjove ting nogle gange hvor jeg også er nervøs men det ender altid med af blive godt

Anmeld

27. oktober 2011

Witt

rikkeregnbue skriver:

Det tror jeg godt du kan... bare IKKE gør den fejl jeg gjorde.

Har selv den frisure der, bare med pandehår.... det værste jeg nogensinde har budt mig selv og mit hår

Haha, FUCK ! .
har nu lidt pandehår, men det kan man nu skubbe ud til siden hvis det er :p ..

Anmeld

27. oktober 2011

Witt

Christina.78 skriver:

uha det med farver er jeg så ikke god til..har selv afprøvet kiksere på mig selv..er og bliver til mørkere hår..

Årh oka, jamen jeg finder ud af det :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.