Kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

SaNiNa

Er det noget i bruger?

Overvejer rigtig meget at få en til Naia lige nu ligger hun mest på sofaen når hun ellers vil lægge selv og når hun sover. men skal hele tiden være obs på Nicklas ikke forsøger at løfte på hende.

Vi hvade igen til Nicklas i sin tid, der var jo heller ingen til at tonse runde ellers lå han på sofaen eller sit legetæppe.

Kan virkelig godt se det smarte i en denne her gang men hold op de også fylder vildt meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

th

Sanne og Nicklas skriver:

Er det noget i bruger?

Overvejer rigtig meget at få en til Naia lige nu ligger hun mest på sofaen når hun ellers vil lægge selv og når hun sover. men skal hele tiden være obs på Nicklas ikke forsøger at løfte på hende.

Vi hvade igen til Nicklas i sin tid, der var jo heller ingen til at tonse runde ellers lå han på sofaen eller sit legetæppe.

Kan virkelig godt se det smarte i en denne her gang men hold op de også fylder vildt meget.

bruger den hverdag og er rigtig glad for den...

Anmeld

27. oktober 2011

Mira0911

Jeps bruger det til Lina, så hun kan være i fred for Julie også... Og så vi kan bruge noget på Julie også... 

Vi bruger den hver dag... Den er guld værd...

Anmeld

27. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har en, men den er ikke i brug, desværre Jeg ville SÅ gerne bruge den, men den fylder simpelthen for meget. Der er ikke plads til den i vores stue.

Når Benjamin ikke sover eller er hos mig, er han på sit aktivitetstæppe, som han er blevet rigtig glad for Men det ville være dejligt, at have ham lidt højere oppe.

Anmeld

27. oktober 2011

HeidiØ

Vi har lige budt på en, kan mærke William trænger til at blive aktiveret mere i løbet af dagen, og man blir sku lidt træt i hånden af at holde alt det legetøj hele tiden haha..

Og så sys jeg det er lidt for fodkoldt til at han skal ligge på tæppe på gulvet..

Anmeld

28. oktober 2011

Sifling

Min Sp har foreslået det, da hun siger det også er rigtig godt for barnet at have sin egen tryghedszone. Især når de begynder at kravle, og man hele tiden siger til dem de ikke må pille ved ting, så har de ligesom deres egen lille "fri sted" hvor de kan gøre og pille ved alt hvad de vil Og inden de lærer at kravle er de smarte fordi man nemt kan hænge ting over, til at aktivere baby, og selvfølgelig højden, så mor og far nemmere kan komme til og ikke ødelægger ryggen
Vi køber en til Jolan for nogle penge han har fået af sine oldeforældre

Anmeld

28. oktober 2011

SaNiNa

Tak piger.

Vi købte en i går, nu skal den bare samles en fin pude skal skøbes og et skumpuslespil det bunden så den isolere lidt.

Er spændt på hvad Nicklas siger til halvdelen af hans legeplads i stuen forsvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.