Perfekt jordmorbeøsg :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Haha! Jeg syntes det var lige genialt at din JM kunne måle hendes længde, og hun er vist lidt lille (ifølge vores scanningsdame), men det gør jo ikke noget - der er jo MEGET delte menninger

Hvordan gik det med tisseriet? Var der nogen som så dit tis? 

HAHAHA... ej jeg flækker lige af grin fordi du spørger om det med tisset!

Jeg gik jo ud på badeværelset for... tis du skulle hun jo ha... TROEDE JEG! Så fik jeg pakket det ind så alle andre ikke skulle sidde og kigge på det ik? Og så liiiiiiige inden jeg ville gå ud af døren kigger jeg på en beskrivelse på døren..

Og så finder jeg ud af at jeg bare skulle tisse i en kop og så stikke en eller anden underlig pind-ting i, for at se om der var sukker og noget andet i urinen..

Det havde VIRKELIG været pinligt hvis jeg havde taget koppen med ind til JM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

HAHAHA... ej jeg flækker lige af grin fordi du spørger om det med tisset!

Jeg gik jo ud på badeværelset for... tis du skulle hun jo ha... TROEDE JEG! Så fik jeg pakket det ind så alle andre ikke skulle sidde og kigge på det ik? Og så liiiiiiige inden jeg ville gå ud af døren kigger jeg på en beskrivelse på døren..

Og så finder jeg ud af at jeg bare skulle tisse i en kop og så stikke en eller anden underlig pind-ting i, for at se om der var sukker og noget andet i urinen..

Det havde VIRKELIG været pinligt hvis jeg havde taget koppen med ind til JM!

Haha GENIAL

Vores JM kommer og tager testen selv, jeg skal ikke "pille" ved det 

Anmeld

27. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

-Sigrid- skriver:

Haha GENIAL

Vores JM kommer og tager testen selv, jeg skal ikke "pille" ved det 

Okay, det skal vi  Det hele står ude på badeværelet klar til os når vi kommer  Fandt jeg ud af

Anmeld

27. oktober 2011

-Sigrid-

rikkeregnbue skriver:

Okay, det skal vi  Det hele står ude på badeværelet klar til os når vi kommer  Fandt jeg ud af

Du er da heldig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.