Jeg har fundet min drømmebrudekjole!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2011

Lise 26

Miss Church skriver:

Her er min drømmekjole!

Åhhh hvor jeg dog synes den er smuk. Håber manden falder på knæ og jeg skal have den på  

åh jeg ved slet ikke hvilke af dem jeg ville vælge.. det er da så flotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Hailiesmom11

LunaLykke skriver:

åååårh, DEN er bare smuk! LIGE før den er smukkere end min drømmekjole

ja synes også den er så smukt, så regner med at lige skulle tabe 25 kg inden jeg skal i sådan en  

Anmeld

27. oktober 2011

Kay

jeg skal giftes næste sommer... men jeg har endnu ikke fundet min drømme kjole... jeg ved hvordan den skal se ud... og jeg tror det er det der er mit store problem... ender måske med at jeg skal ha den syet specielt

Anmeld

27. oktober 2011

MosterA

SKR skriver:

Alle sammen rigtig flotte kjoler. Jeg får min hjem i morgen. Den er syet i Kina, så er meget spændt på at se den.

Hvor er den smuk - lige min stil. Må man spørge om du har en hjemmeside hvor du har købt den? Ikke at jeg skal bruge den nu men det kunne jo være han en dag tog sig sammen ;0)

Anmeld

27. oktober 2011

1012lmp

Min drømmebrude kjole er helt klart den jeg havde på til mit bryllup med min x og tror aldrig jeg vil finde en som den...

Så skal jeg nogensinde giftes igen må jeg gøre det nøgen eller noget.. haha

Anmeld

27. oktober 2011

Krussedulle

Smukke kjoler.. jeg har/havde ingen drømmekjole.... Jeg blev gift i jeans!!

Anmeld

27. oktober 2011

Wimmie

Bare ærgeligt at jeg ikke skal giftes lige pt Men derfor må man jo gerne lure lidt  

Fandt så denne og jeg er bare helt solgt.. 

Nå men, nu vi er ved brudekjoler, må vi så ikke se jeres brudekjole jer der er gift? Og jer der ikke er, I må gerne vise jeres drømmekjole

Mine bryllupsbilleder ligger lige på en anden harddisk, men jeg har da lige 2 liggende af min kjole som den så ud et par dage før den blev færdigsyet - min mor syede den selv, og jeg havde ønsket mig noget let og flagrende (sådan lidt hippie-agtigt) uden strut (og nej, jeg havde intet stift skørt under) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2011

Drømme

Wimmie skriver:

Mine bryllupsbilleder ligger lige på en anden harddisk, men jeg har da lige 2 liggende af min kjole som den så ud et par dage før den blev færdigsyet - min mor syede den selv, og jeg havde ønsket mig noget let og flagrende (sådan lidt hippie-agtigt) uden strut (og nej, jeg havde intet stift skørt under) 

Hvor er den flot
Lige i den stil jeg godt kunne tænke mig

Anmeld

27. oktober 2011

Wimmie

Drømme skriver:

Hvor er den flot
Lige i den stil jeg godt kunne tænke mig

Tak - jeg elsker bare de lette og luftige kjoler...Det skal så også lige siges at jeg blev gift udenfor den 1. august i ca. 28 graders varme 

- Jeg ville jo være faldet død om af hedeslag i en stor, tung kjole med underskørt 

Anmeld

27. oktober 2011

Drømme

Wimmie skriver:

Tak - jeg elsker bare de lette og luftige kjoler...Det skal så også lige siges at jeg blev gift udenfor den 1. august i ca. 28 graders varme 

- Jeg ville jo være faldet død om af hedeslag i en stor, tung kjole med underskørt 

Det tror jeg på

Vi håber på et forårs eller sommerbryllup engang om et par år, når vi har råd til det
Og det skal altså bare være i en skov.. Håber virkelig det kan lade sig gøre

Og vil nemlig også bare gerne have en let og luftig kjole i lysegrønne / lime og hvide farver
Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.