Drømme skriver:
Har nu døjet med smerter i længere tid, og har ikke kunne tage i praktik siden i mandags pga. smerter. Så var ved lægen i dag, og hun fortæller mig det er en blanding af rygsmerter og bækkenløsning
Så jeg må nu kun være i praktik i max 3 timer om dagen..
Yderligere siger hun, jeg skal være opmærksom på, om min mave bliver hård når smerterne opstår, for så er det med al sandsynlighed plukveer. Er det det skal jeg helt sygemeldes - er 22+3 i dag..
Rigtig irriterende, men hvor er det dog bare rart at vide det ikke bare er mig der går og er skør og "opdigter" smerter.. Det er rart at vide hvad det er 
Er der nogen der kan fortælle noget om bækkenløsning, eller give links til hvor jeg kan finde viden om det ? (læser netop nu inde på baekkenloesning.dk)
Og er der andre der har oplevet plukveer så "tidligt" i graviditeten ? Og hvordan er jeres graviditet videre forløbet ?
Drømmer lidt om at føde hjemme, men er det helt udelukket ved bækkenløsning ?
Knus fra en lettere trist gravid :/
Havde selv slem bækkenløsning og oplevede ligesom dig smerter allerede fra omkring uge 20 som ingen rigtig kunne afklare om var plukveer eller kun smerter fra bækkenløsningen.
Mig bekendt kan du sagtens føde hjemme selv om du har bækkenløsning, og faktisk vil jeg trøste dig ved at sige at det var min erfaring (og flere andres jeg har talt med) at når fødslen går i gang, så mærker du ikke så meget til bækkenløsningen. Det glider ligesom i baggrunden. Når fødslen er overstået vil du nok også med det samme kunne mærke en forbedring af dine smerter. Og det var altså min erfaring selv om jeg havde virkelig slem bækkenløsning 
Den internet side du er inde at læse på nu er den bedste jeg kunne finde selv. Det er svært at få ordentlig info om bækkenløsning i dk og mange praktiserende læger ved heller ikke nok om det. Men du kan skrive email til den forening som har den side du er inde at læse på. Så kan du skrive alle de spørgsmål du har til dem og de svarer. Du kan også melde dig ind i foreningen og få blade og andet materiale tilsendt.
Til sidst vil jeg gerne råde dig til ikke at lytte til det råd som man tit får af fysioterapeuter og sågar læger: "det skal bare trænes væk" Det passer ikke! Hvis man har en reel bækkenløsning hvor ledene er blevet ustabile svarer det faktisk til at sige til nogen hvor knæet er gået af led at de bare skal træne det væk. Det er hvile der er brug for og hensyntagen så det ikke bliver værre end højest nødvendigt. Vær god ved dig selv nu så det forhåbentlig ikke bliver for slemt. Find nogle gode, blide gymnastik-øvelser der er gode til at få bevæget kroppen igennem med og lav dem (men kun hvis det ikke gør ondt). Udgangspunktet ved bækkenløsning er at hvis det gør ondt så må du ikke gøre det eller skal i alt fald tage den med ro. Nå ja og lav knibeøvelser allerede nu, for det er med til at styrke og forebygge.
Undskyld det blev sådan en lang smøre, men det er bare nogle ting jeg ville ønske at nogen havde fortalt mig dengang. Det er sådan lidt et hjertebarn for mig at få bedre info ud om bækkenløsning