Lidt synd for far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

jv30

Vores datter på snart 1 år ( på tirsdag ) vil KUN sove, hvis mor lægger hende i seng..

Når hun har fået sit aftenbad, ren ble, natdragt og en lille vælling (de dage, hun gider det altså) er det jo sengetid. Men hvis far prøver, tager det gerne mellem 3 kvarter og 1 1/2 time med masser af gråd - stakkels pige..

Men når jeg lægger hende, falder hun i søvn med det samme.. Uden gråd eller noget - bare læg hende, put hende, syng en lille sang og så sover hun..

Far er selvfølgelig påvirket af, at hun tydeligt foretrækker mor - selvom han ikke rigtig vil indrømme det.

Det er lidt som om, at hun ikke rigtig gider sin far for tiden - og det er jo lidt synd for ham. Hvis vi fx er hjemme sammen og skal lave aftensmad, leger han gerne med hende, mens jeg kokkererer - men hvis ikke hun kan se mig er F.... løs Han kan dog godt få lov til at bade hende og give hende mad, men hun er enormt mor-syg bagefter..

Stakkels far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Jonatansmor

Herhjemme har drengen også de perioder.. Pt er det bare far der er den bedste på jorden og mor får bare 0 kys og kram

Sommetider skruer vi bissen på, så får den anden altså lige lov til at tage den tudetur.. når favoritten er ved at køre lidt død i det...

Anmeld

27. oktober 2011

K&S

Jonatansmor skriver:

Herhjemme har drengen også de perioder.. Pt er det bare far der er den bedste på jorden og mor får bare 0 kys og kram

Sommetider skruer vi bissen på, så får den anden altså lige lov til at tage den tudetur.. når favoritten er ved at køre lidt død i det...

Herhjemme er far NO-GO, efter han er startet på job igen efter 2½ måneds ledighed

Så vi tager også kampen en gang imellem, for det er jo ikke den lille stædige mand, der bestemmer

Anmeld

27. oktober 2011

2babygirls

jv30 skriver:

Vores datter på snart 1 år ( på tirsdag ) vil KUN sove, hvis mor lægger hende i seng..

Når hun har fået sit aftenbad, ren ble, natdragt og en lille vælling (de dage, hun gider det altså) er det jo sengetid. Men hvis far prøver, tager det gerne mellem 3 kvarter og 1 1/2 time med masser af gråd - stakkels pige..

Men når jeg lægger hende, falder hun i søvn med det samme.. Uden gråd eller noget - bare læg hende, put hende, syng en lille sang og så sover hun..

Far er selvfølgelig påvirket af, at hun tydeligt foretrækker mor - selvom han ikke rigtig vil indrømme det.

Det er lidt som om, at hun ikke rigtig gider sin far for tiden - og det er jo lidt synd for ham. Hvis vi fx er hjemme sammen og skal lave aftensmad, leger han gerne med hende, mens jeg kokkererer - men hvis ikke hun kan se mig er F.... løs Han kan dog godt få lov til at bade hende og give hende mad, men hun er enormt mor-syg bagefter..

Stakkels far

Her er far den bedste i hele verdenen, og mor bliver skubbet væk hvis hun prøver på at være social eller stjæle et kys
SUK !!!
Men jeg må gerne putte hende, så det gør jeg stort set altid, og hun kan også have dage hvor mor bare er fantastisk

Anmeld

27. oktober 2011

TaAsJu

Det havde vi også en periode med da Anna-Sophie da hun var et år... Det var kun mor der duede... Og min mand var ved at gå ud af sit gode skin..

nu er det kun far der dur..

Har også vært ved og forklare ham at når de bliver store bliver det nok fars piger... Så bliver han så glad..

Anmeld

27. oktober 2011

MelikkazMoar

da jeg kom ind i mikkels liv, var jeg den absolut bedste.. bedre end far, bedre end mor og lidt bedre end mors kæreste, chrisser.

far måtte knap kysse eller kramme/røre ved mig uden han blev ked a det, mikkel foretræk at lave alt med mig, og jeg elskede det (og  er den dag i dag efter lillesøster, melikka, er kommet til verden glad for den tid .) nu er det kun far det er ok og ham hanb leger med og krammer og sidder ved om aftenen..

så nu kan jeg sætte mig ind i de følelser o.lign. farmand havde for 1½-2 år siden da jeg kom ind i deres liv..

Mor til Melikka, 5 måneder, og bonus mor til mikkel på 4 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.