Jubii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

NNL

Så fik vi endelig overstået NF scanningen. Til trods for en lidt rodet start, hvor den "nye" scanner ikke ville starte og at min blodprøve var forsvundet, så vi en dejlig lille livlig baby inde i min mave

Det var simpelthen så stort

Hun beregnede så risikoen udfra nakkefolden og min alder, og var udfra det i meget, meget lav risiko, som hun kun troede blodprøven ville forstærke. Men skal lige have de første dage i næste uge overstået, for de vil ringe, hvis jeg skulle komme i risikogruppen...

Men vi er helt sikre på at vores lille baby er sund og rask nu, så vi tager gladeligt på en uges ferie på søndag

Ønsker alle jer andre held og lykke med jeres scanning! Knus fra NNL, som nu er 12+2 i stedet for 11+6 - med ny termin 8. maj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

sofiell89

NNL skriver:

Så fik vi endelig overstået NF scanningen. Til trods for en lidt rodet start, hvor den "nye" scanner ikke ville starte og at min blodprøve var forsvundet, så vi en dejlig lille livlig baby inde i min mave

Det var simpelthen så stort

Hun beregnede så risikoen udfra nakkefolden og min alder, og var udfra det i meget, meget lav risiko, som hun kun troede blodprøven ville forstærke. Men skal lige have de første dage i næste uge overstået, for de vil ringe, hvis jeg skulle komme i risikogruppen...

Men vi er helt sikre på at vores lille baby er sund og rask nu, så vi tager gladeligt på en uges ferie på søndag

Ønsker alle jer andre held og lykke med jeres scanning! Knus fra NNL, som nu er 12+2 i stedet for 11+6 - med ny termin 8. maj 

Godt at høre det gik godt søde

Anmeld

27. oktober 2011

VNB

Det er så fantastisk at den bette har det godt derinde! Moster er stolt hihi 

Anmeld

27. oktober 2011

NNL

VNB skriver:

Det er så fantastisk at den bette har det godt derinde! Moster er stolt hihi 

Hihi hvor er du sød  Men kender det kun alt for godt, er jo selv en stolt "moster" til jeres skønne søn

Anmeld

27. oktober 2011

VNB

NNL skriver:

Hihi hvor er du sød  Men kender det kun alt for godt, er jo selv en stolt "moster" til jeres skønne søn

ja det er ikk noget så skønt som at være moster! 

ømh - jo det blir måske liiiige slået af titlen som "MOR" - men ellers ikke.... høhø 

Anmeld

27. oktober 2011

Nina Amelia

Dejligt at scanningen gik som den skulle! Det er bare så fantastisk at se det lille menneske i maven for første gang!!

Anmeld

28. oktober 2011

NNL

Nina Amelia skriver:

Dejligt at scanningen gik som den skulle! Det er bare så fantastisk at se det lille menneske i maven for første gang!!

Ja det er helt ubeskriveligt

Og på samme tid ret skummelt at den sparker løs derinde uden at man selv kan mærke det endnu...

Men det var en stor, stor oplevelse

Anmeld

28. oktober 2011

viben

Så dejligt at høre.. Stort tillykke

Anmeld

28. oktober 2011

NNL

viben skriver:

Så dejligt at høre.. Stort tillykke

Tusind tak

Anmeld

28. oktober 2011

Nina Amelia

NNL skriver:

Ja det er helt ubeskriveligt

Og på samme tid ret skummelt at den sparker løs derinde uden at man selv kan mærke det endnu...

Men det var en stor, stor oplevelse

Man kan næsten sige at det er dér at man bliver "rigtigt" forældre -når man ser sit lille barn i maven for første gang..
Sådan har vi i hvertfald haft det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.