.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke lige hvad jeg skal skrive som overskrift....

Sagen er den, at jeg i dag er i uge 31+6, og er gift med en dejlig mand.

Min sidste mens første dag var den 24/3-11, og jeg havde svingende cyklus liggende mellem 28-34 dage. Jeg var enorm dum, og havde en afærde den 14/3-11 (kan huske datoen da jeg havde været til møde den dag i fagoreningen).

Alle terminsberegnere jeg har prøvet, siger at jeg blev gravid den 7/4-11, hvilket også passer meget godt, da jeg var sammen med min mand den aften.

Min terminsdato er sat til den 30/12-11, og de to gange vi har været til scanning, har de bekræftet datoen. Det vil sige, at den ikke er rykket frem til tidligere i december.

Når jeg har været ved jordermoder og læge og fået målt symfysemålet, passer det også i forhold til hvor langt henne jeg er.

Sidste gang (sidste torsdag) jeg var til jordermoder, blev vores datter skønnet til at veje 1600g., hvilket også var rigtig fint i forhold til hvor langt henne jeg var/er.

Jeg var ved læge i går, og han sagde (som jordermoderen også sagde i sidste uge), at hun har lagt sig med hovedet nedad, men han kunne ikke bekræfte at hun havde sat sig fast. Dog mente han ikke, at hun ville vende sig om igen (altså men at hun vil fortsætte med at have hovedet i mit bækken).

Jeg har bare en gnavende fornemmelse i maven, at hvad nu hvis det alligevel viser sig, at jeg blev gravid med min dumme afære den dag i marts? Kan det lade sig gøre, eller er det min enorme dårlige samvittighed der gnaver?

Lad mig lige blive beroliget piger, og lad mig få afvide at det er min mand der er far til barnet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

henh01

Jeg tror du kan tage det helt roligt. Du burde være 1 mdr længere fremme hvis det skulle være din affære da det så var ægløsningen før du var blevet gravid ved.

Men sikke noget skidt, jeg tror din samvittighed vil æde dig op indtil den dag du får talt med din mand om det!

Anmeld

27. oktober 2011

mor2011_

Sikke dum situation at står i men din elsker kan sagtens være far til dit barn .. Hvor er det synd for din manD altså:-( det er kun en måde at finde ud af det efter du har født du tager bare en prøv man kan bestille den i svergie til 1500kr mener jeg igennem nettet og sender til dem

Anmeld

27. oktober 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Ved ikke lige hvad jeg skal skrive som overskrift....

Sagen er den, at jeg i dag er i uge 31+6, og er gift med en dejlig mand.

Min sidste mens første dag var den 24/3-11, og jeg havde svingende cyklus liggende mellem 28-34 dage. Jeg var enorm dum, og havde en afærde den 14/3-11 (kan huske datoen da jeg havde været til møde den dag i fagoreningen).

Alle terminsberegnere jeg har prøvet, siger at jeg blev gravid den 7/4-11, hvilket også passer meget godt, da jeg var sammen med min mand den aften.

Min terminsdato er sat til den 30/12-11, og de to gange vi har været til scanning, har de bekræftet datoen. Det vil sige, at den ikke er rykket frem til tidligere i december.

Når jeg har været ved jordermoder og læge og fået målt symfysemålet, passer det også i forhold til hvor langt henne jeg er.

Sidste gang (sidste torsdag) jeg var til jordermoder, blev vores datter skønnet til at veje 1600g., hvilket også var rigtig fint i forhold til hvor langt henne jeg var/er.

Jeg var ved læge i går, og han sagde (som jordermoderen også sagde i sidste uge), at hun har lagt sig med hovedet nedad, men han kunne ikke bekræfte at hun havde sat sig fast. Dog mente han ikke, at hun ville vende sig om igen (altså men at hun vil fortsætte med at have hovedet i mit bækken).

Jeg har bare en gnavende fornemmelse i maven, at hvad nu hvis det alligevel viser sig, at jeg blev gravid med min dumme afære den dag i marts? Kan det lade sig gøre, eller er det min enorme dårlige samvittighed der gnaver?

Lad mig lige blive beroliget piger, og lad mig få afvide at det er min mand der er far til barnet....

Jeg fik en tidlig scanning da jeg aldrig nåede at få mens efter p-pillestop og jo gerne ville have en nf... Jeg mente selv at jeg var ca 10 dage længere henne end den tidlige terminsscanning sagde, og brokkede mig naturligvis. Fik jeg så bare ikke noget ud af, de tidlige scanninger skulle være meget præcise, og kun have en difference på en enkelt dags tid eller to...

Ved ikke om du har fået sådan en, men hvis du har ville jeg slå koldt vand i blodet...

Anmeld

27. oktober 2011

Nettemor

altså som jeg læser et så har du haft din mens efter du havde den 'affære' eller hvad man skal kalde det.. og så skulle der jo ikke være noget fare for at det er ham der er faren til dit barn..

Anmeld

27. oktober 2011

Zafir

Altså - jeg tror ikke der er nogen ko på isen umiddelbart - men er det ikke noget med at de siger at faktisk op til 10% har en anden far, end den de regner med? - selvfølgelig ikke alle lavet af sidespring, men altså... mmm...

ER det ikke bedre for dig at komme 'clean' og starte på en frisk, så du ikke har den der følelse i maven, for det er da vel ikke kun på bagrund af at det kan være en anden far til dit barn?...

Anmeld

27. oktober 2011

Carina1977

Jeg går ud fra at du ikke har fortalt din mand om affærden? Det må godt nok ikke være rart at sidde tilbage med frygten om, at din amnd måske ikke er faren til barnet 

men udfra beregningerne, burde det være din mand, der er faderen til det barn du venter, så jeg tror godt du kan tage det roligt 

og tillykke 

Anmeld

27. oktober 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
nettemor skriver:

altså som jeg læser et så har du haft din mens efter du havde den 'affære' eller hvad man skal kalde det.. og så skulle der jo ikke være noget fare for at det er ham der er faren til dit barn..

Det tænker jeg også. - Så jeg tror, at din mand er faren.

Stakkels dig, det må godt nok ikke være sjovt...

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvor er jeg glad for at i alle regner med at det er min mand der er far til vores barn.

Det beroliger mig godt nok en del.

Det er godt nok også både første og sidste gang jeg laver sådan noget gris... 

Det er meget i perioder at jeg har den frygtlige tanke om at det i værste fald ikke ville være min mand der vil være far til barnet. Og jeg har forsøgt alle mulige slags terminsberegnere, både dem der regner almindeligt og dem der regner baglæns, og de kommer også alle sammen med det samme resultat..

Har bare brug for at blive 100 % overbevist om at det er min mand der er far til barnet..

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg går ud fra at du ikke har fortalt din mand om affærden? Det må godt nok ikke være rart at sidde tilbage med frygten om, at din amnd måske ikke er faren til barnet 

men udfra beregningerne, burde det være din mand, der er faderen til det barn du venter, så jeg tror godt du kan tage det roligt 

og tillykke 

Nej jeg har ikke fortalt ham noget, og kan heller ikke gøre det...

Derfor nok især den gnavende dårlige samvittighed, da jeg bare virkelig frygter at det ikke er ham der skulle være faderen til barnet..

Jeg slår koldt vand i blodet (eller forsøger ihvertfald..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.