Ved ikke lige hvad jeg skal skrive som overskrift....
Sagen er den, at jeg i dag er i uge 31+6, og er gift med en dejlig mand.
Min sidste mens første dag var den 24/3-11, og jeg havde svingende cyklus liggende mellem 28-34 dage. Jeg var enorm dum, og havde en afærde den 14/3-11 (kan huske datoen da jeg havde været til møde den dag i fagoreningen).
Alle terminsberegnere jeg har prøvet, siger at jeg blev gravid den 7/4-11, hvilket også passer meget godt, da jeg var sammen med min mand den aften.
Min terminsdato er sat til den 30/12-11, og de to gange vi har været til scanning, har de bekræftet datoen. Det vil sige, at den ikke er rykket frem til tidligere i december.
Når jeg har været ved jordermoder og læge og fået målt symfysemålet, passer det også i forhold til hvor langt henne jeg er.
Sidste gang (sidste torsdag) jeg var til jordermoder, blev vores datter skønnet til at veje 1600g., hvilket også var rigtig fint i forhold til hvor langt henne jeg var/er.
Jeg var ved læge i går, og han sagde (som jordermoderen også sagde i sidste uge), at hun har lagt sig med hovedet nedad, men han kunne ikke bekræfte at hun havde sat sig fast. Dog mente han ikke, at hun ville vende sig om igen (altså men at hun vil fortsætte med at have hovedet i mit bækken).
Jeg har bare en gnavende fornemmelse i maven, at hvad nu hvis det alligevel viser sig, at jeg blev gravid med min dumme afære den dag i marts? Kan det lade sig gøre, eller er det min enorme dårlige samvittighed der gnaver?
Lad mig lige blive beroliget piger, og lad mig få afvide at det er min mand der er far til barnet....