snart .... :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Mizz-sommer

hej allesammmen..

ved ikke om jeg er den eneste som har det på denne her måde !

- der er kun en lille mdr til man skal pynte lidt op og tænde det første lys i kransen

og så er der jo ikke lang tid til at bettemand kommer eller ander i denne her gruppe skal være mor..

denne her mdr må godt gå stærk :d

kan snart ikke vente mere :d smiler

i må ha en god dag allesamme  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Mizz-sommer

Mizz-sommer skriver:

hej allesammmen..

- der er kun en lille mdr til man skal pynte lidt op og tænde det første lys i kransen

og så er der jo ikke lang tid til at bettemand kommer eller ander i denne her gruppe skal være mor..

hov glemte at skrive noget :d smiler

er i uge 33 plus 3 :d smiler

Anmeld

27. oktober 2011

delimus

Nu er jeg jo sat til min egen fødselsdag d.14. dec, så denne årstid har altid betydet rigtig meget for mig. Elsker forberedelserne op til jul, så i år har jeg set ekstra frem til det. 
Har fået at vide at om ikke så længe vil det føles som om tiden bare går i stå og det glæder jeg mig faktisk til! Hvilken årstid vil være bedre, hvis tiden gik i stå :-)

Skønt at være gået af fra arbejde og bare have tid til at koncentrere sig om sig selv.
Det vil jeg huske at gøre, for om to måneder, så varer det længe inden det er mig der er i centrum igen :-) 

Anmeld

27. oktober 2011

Mizz-sommer

delimus skriver:

Nu er jeg jo sat til min egen fødselsdag d.14. dec, så denne årstid har altid betydet rigtig meget for mig. Elsker forberedelserne op til jul, så i år har jeg set ekstra frem til det. 
Har fået at vide at om ikke så længe vil det føles som om tiden bare går i stå og det glæder jeg mig faktisk til! Hvilken årstid vil være bedre, hvis tiden gik i stå :-)

Skønt at være gået af fra arbejde og bare have tid til at koncentrere sig om sig selv.
Det vil jeg huske at gøre, for om to måneder, så varer det længe inden det er mig der er i centrum igen :-) 

hej :d

smiler ej hvor bliver det spænden om det sker den dag og tillykke til den tid :d

det forstår jeg godt..

ved ikke men den mdr glæder jeg mig altid til og især nu når jeg skal være mor D:

kan slet ikke vente til han kommer

Anmeld

27. oktober 2011

Leonora25

Mizz-sommer skriver:

hej allesammmen..

Tror absolut ikke du er den eneste der har det på den måde!! Jeg glæder mig ihvertfald også helt vildt!

Jeg har altid nydt julen, men det er ligesom om det får en helt ny betydning når man skal have sit 1.barn! Plejer at synes det er lidt træls at de starter tidligt med julepynt, guf osv. i butikkerne, men i år ELSKER jeg det- fordi det betyder at december nærmer sig og dermed fødslen af vores lille guldklump

Glæææder mig til 1.søndag i advent, hvor der kun er en uge til termin. Glæder mig til anden søndag i advent hvor jeg har termin . glæder mig til juleaften, for der har vi helt sikkert vores lille prinsesse i armene Ja jeg er helt kulderet men hold da op hvor jeg glæder mig til at møde hende og lære hende at kende!

Og ja god dag/aften til jer alle

Hilsen Charlotte 34+4

Anmeld

28. oktober 2011

Klara

Har det precis på samme måde....november kan bare ikke gå stærkt nok!!!

Glæder mig også til at pynte og gøre ekstra fint her hjemme i år, så det er rigtig hyggeligt når lille baby kommer 
så må vi se om han går glip af det, for jag har først termin 30 december, så kan jo godt være man går lidt over tiden og han først kommer i januar, men det er ikke til at vide! Super spændende er det i hvert fald og julen - den skal bare komme!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.