forældremyndigheden forgår hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

hvordan søger man forældremyndigheden over ens børn. og hvor gode chancer har man for at få den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

mor2011_

Man skriver til amtet og chance at får fuldeforældremyndigheden er ikke stor.. Hvis man altid haft fælles.. Og mange gange søger folk den af forkerte grunde og tro at de har noget med samvær at gøre.

Anmeld

27. oktober 2011

Kamilla-m

man søger igennem statsamtet. mht chancerne for at få det, er minimal - der skal rigtig rigtig meget til før man kan få den. med mindre faren/moren selv skriver under på det.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

jeg e rinteresseret i at børnene skal bo hos mig

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

Man skriver til amtet og chance at får fuldeforældremyndigheden er ikke stor.. Hvis man altid haft fælles.. Og mange gange søger folk den af forkerte grunde og tro at de har noget med samvær at gøre.

jeg er interesseret i at børnene skal bo hos mig ?

Anmeld

27. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

jeg e rinteresseret i at børnene skal bo hos mig

Så er det bopæl du skal søge og ikke myndigheden. Den kan sagtens være fælles selvom de bor hos dig.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Så er det bopæl du skal søge og ikke myndigheden. Den kan sagtens være fælles selvom de bor hos dig.

hvordan søger jeg den ?

Anmeld

27. oktober 2011

mor2011_

Anonym skriver:

jeg er interesseret i at børnene skal bo hos mig ?

Ring til amtet og så skal du sige at du viæ søge bopæl ret så sender de papirer til dig men det lykkes kun hvis de trives ikke på deres bopæl det er ikke bare sådan nemt

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

Ring til amtet og så skal du sige at du viæ søge bopæl ret så sender de papirer til dig men det lykkes kun hvis de trives ikke på deres bopæl det er ikke bare sådan nemt

hva gør jeg så - da jeg ikke er interesseret i at mine små børn skal bo 1uge ved far 1uge ved mor .

Anmeld

27. oktober 2011

mor2011_

Anonym skriver:

hva gør jeg så - da jeg ikke er interesseret i at mine små børn skal bo 1uge ved far 1uge ved mor .

så skal du har ændret samvær er det noget i har aftalt igennem amtet at i kører 7/7 ordning og det går an på hvor store børnene er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.