Smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

M&N

Godmorgen tøser

Jeg vågnede her i morges (mærkede ikke noget da jeg vågnede) men da jeg satte mig op havde jeg virkelig ondt i venstre side i den ene side af hoften og om på venstre side af min ryg..

Kan det være dårlige tegn eller er det helt normalt?

Er 7+0 idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

M&N

CelineAlexia skriver:

Godmorgen tøser

Jeg vågnede her i morges (mærkede ikke noget da jeg vågnede) men da jeg satte mig op havde jeg virkelig ondt i venstre side i den ene side af hoften og om på venstre side af min ryg..

Kan det være dårlige tegn eller er det helt normalt?

Er 7+0 idag 

Slet ingen?? 

Anmeld

27. oktober 2011

lio

CelineAlexia skriver:

Slet ingen?? 

jeg er selv (måske i 7 ?) og har nogle gange smerter, så jeg følger med for at se evt. svar. har dog en ide om hvad det er men vil da lige høre her.

Anmeld

27. oktober 2011

M&N

Qoco skriver:

jeg er selv (måske i 7 ?) og har nogle gange smerter, så jeg følger med for at se evt. svar. har dog en ide om hvad det er men vil da lige høre her.

Det er helt i orden

Hvad tror du det er?

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Det kan være alt muligt. Du har lagt forkert, du har en blodåre der ligger lidt forkert. Du kan have luft i maven, du kan have spist for lidt, for meget. Du kan have brug for at få dig rørt - husker du dine 30 minutters motion hver dag?

Det er især vigtigt nu din krop tager så meget på, på så kort tid. Ud og gå en god lang tur i et rask tempo, tag noget godt musik med i ørene. Det hjælper ikke kun på ryggen, det hjælper på dine muskler, det gør dig parat til fødslen, det gør dig klar til det ekstreme år du får dig om lidt

Anmeld

27. oktober 2011

M&N

Jonatansmor skriver:

Det kan være alt muligt. Du har lagt forkert, du har en blodåre der ligger lidt forkert. Du kan have luft i maven, du kan have spist for lidt, for meget. Du kan have brug for at få dig rørt - husker du dine 30 minutters motion hver dag?

Det er især vigtigt nu din krop tager så meget på, på så kort tid. Ud og gå en god lang tur i et rask tempo, tag noget godt musik med i ørene. Det hjælper ikke kun på ryggen, det hjælper på dine muskler, det gør dig parat til fødslen, det gør dig klar til det ekstreme år du får dig om lidt

Tak Jamen tror også det er noget med jeg har vendt mig forkert i nat

Jeg får skam mine 30 minutter. Jeg går på skole pt og der er man aldrig stille .. ( arbejder med dyr ) Men tak for svar  ..

Anmeld

27. oktober 2011

lio

CelineAlexia skriver:

Det er helt i orden

Hvad tror du det er?

For mit vedkommende er det nok bare kroppen der ændrer sig, at der vokser noget og det hiver og strækker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.