Mig med de gode råd om søvn... *bahh*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Isabeau

...har givet så mange råd mht. jeres børns søvn, for vi herhjemme havde bare styr på det... Not!!!!! Stella har nu holdt os mere eller mindre vågen i 3 dage nu. Hun vil godt lægges til og sove i sin egen seng, men mellem kl. 22-23, når jeg går i seng, kommer hun ind til mig og vil sove. Og selvom det kan være meget hyggeligt (om morgenen), så fylder hun simpelthen så meget, og mosler, så jeg får både spark i mave og ryg Og jeg er altså gravid i uge 36 nu...I aftes forsøgte vi så og stå ved det - at hun sku' sove i sin egen seng, men set resulterede i at hun var sindsyg frisk kl. 23.30 og skulle lige ha' lidt og spise og leges med inden hun ku' lægges igen. Troede jeg var smart og lagde hende i sin egen seng, og lige nøjagtig som jeg havde lagt mig i min egen, så kom hun ind grædende. "Sove", sagde hun. Der var kl. Lidt i 3.00, og vi sku' op kl. 7.00, så hun fik lov og sove hos os. Men hold ****!, hvor er min ryg og nakke smadret idag!! Og manden spurgte om en times søvn mere, inden han sku' møde. Oven i hatten, er Stella's dagplejer syg og hende selv snottet... Ejj, gab gab gab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Øv - træls ! Med en bisse som selv sover dårligt og rigtig tit sammen med mor...-ved jeg hvor træls det er og ikke mindst hvor dårlig man selv får sovet

- for at hun sover som en engel i nat !!

//Mette 

Anmeld

27. oktober 2011

JonTri

Øv. Kender det godt... Vi har to børn i sengen og en tredje på vej... Skal ha en større seng!

Anmeld

27. oktober 2011

Muhmi

JonTri skriver:

Øv. Kender det godt... Vi har to børn i sengen og en tredje på vej... Skal ha en større seng!

Haha, ja det må være løsningen

Glæder mig ikke til selv at skulle stå fast om at de skal sove i egen seng.... Det er jo så puttehyggeligt

Anmeld

27. oktober 2011

Isabeau

Stella fik juniorseng i fødselsdagsgave da hun blev 2 år her i september, og egentlig gik det fint nok, men jeg har idag findet hendes gamle seng frem. Weekendseng, og som hun ikke kan komme ud af :p Hun falder nemlig direkte i søvn når hun ligger mellem mig og Palle. Måske juniorsengen er for stor? For meget plads? Nu prøver jeg i aften om hun vil sove i weekendsengen? Vil hun det, kommer juniorsengen først frem igen når hun er en 3 år eller selv kan komme ud af weekendsengen. Kryds fingre!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.