...har givet så mange råd mht. jeres børns søvn, for vi herhjemme havde bare styr på det... Not!!!!! Stella har nu holdt os mere eller mindre vågen i 3 dage nu. Hun vil godt lægges til og sove i sin egen seng, men mellem kl. 22-23, når jeg går i seng, kommer hun ind til mig og vil sove. Og selvom det kan være meget hyggeligt (om morgenen), så fylder hun simpelthen så meget, og mosler, så jeg får både spark i mave og ryg

Og jeg er altså gravid i uge 36 nu...I aftes forsøgte vi så og stå ved det - at hun sku' sove i sin egen seng, men set resulterede i at hun var sindsyg frisk kl. 23.30 og skulle lige ha' lidt og spise og leges med inden hun ku' lægges igen. Troede jeg var smart og lagde hende i sin egen seng, og lige nøjagtig som jeg havde lagt mig i min egen, så kom hun ind grædende. "Sove", sagde hun. Der var kl. Lidt i 3.00, og vi sku' op kl. 7.00, så hun fik lov og sove hos os. Men hold ****!, hvor er min ryg og nakke smadret idag!! Og manden spurgte om en times søvn mere, inden han sku' møde. Oven i hatten, er Stella's dagplejer syg og hende selv snottet... Ejj, gab gab gab
Anmeld