Go aften :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

Anonym trådstarter

min p-stav udløb igår og har først ku få mig en tid til en ny oplæggelse af p-stav mandag i næste uge da jeg får min løn der! piger manden her mener ikke der sku ku ske noget ved at have samleje uden kondom da der evt stadig kan være lidt virkning i staven endnu - men jeg er ret usikker på den da dens efekt for at virke stoppede igår! hvad mener i om det piger? Manden VIL ikke bruge gummi og mener det er mig der skal slappe lidt af så længe jeg alligevel også plet bløder :s piger frem med jeres bud og meninger !!

.. Go' aften til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

Hasselnødden

Jeg aner intet om p-staves virkning før under eller efter, men ønsker du ikke at blive gravid, så vil jeg syntes I skal vente. Jeg mener bare at manden bare har at putte kondom på og så er den diskussion slut - eller ingen put. Der skal ikke forceres noget frem bare fordi han ikke vil med kondom. Trust your instincts.

Anmeld

27. oktober 2011

Mi

Better safe than sorry. Så du kan jo spørge din kæreste om han har lyst til at få en baby, hvis han har det, og du har, så hav endelig ubeskyttet sex. Hvis han ikke vil have baby, så må i beskytte jer, eller være afholdende indtil du har talt med lægen.

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Better safe than sorry. Så du kan jo spørge din kæreste om han har lyst til at få en baby, hvis han har det, og du har, så hav endelig ubeskyttet sex. Hvis han ikke vil have baby, så må i beskytte jer, eller være afholdende indtil du har talt med lægen.

jeg har fået manden til at trække noget over den.. han kunne godt se at det ikke er noget at tage chancer med !

Anmeld

27. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Jeg aner intet om p-staves virkning før under eller efter, men ønsker du ikke at blive gravid, så vil jeg syntes I skal vente. Jeg mener bare at manden bare har at putte kondom på og så er den diskussion slut - eller ingen put. Der skal ikke forceres noget frem bare fordi han ikke vil med kondom. Trust your instincts.

manden er gået med til at beskytte sig. Hellere på den sikre side. Han forstod det efter mange gentagelser

Anmeld

29. oktober 2011

Hasselnødden

manden er gået med til at beskytte sig. Hellere på den sikre side. Han forstod det efter mange gentagelser

Super godt  God sikker sexing fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.