er jeg et Tudefjæs?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Skriver Anonymt, pga jeg syns selv det er lidt flot!

Nårh .. men syns jeg har så mange føleser, med i øjeblikket, men der skal bare ikke så meget til før jeg kan begynde at græde ovre det mindste..

- Hvordan har i det med alle Humonerne i kroppen, eller er jeg bare et tudefjæs, det skal dog siges at jeg er i uge 31+.

Piger , vil bare hører jeres meningen .. ?!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Nårh .. men syns jeg har så mange føleser, med i øjeblikket, men der skal bare ikke så meget til før jeg kan begynde at græde ovre det mindste..

- Hvordan har i det med alle Humonerne i kroppen, eller er jeg bare et tudefjæs, det skal dog siges at jeg er i uge 31+.

Knus

Hehe, min svigerinde græd fordi hun så en and, da hun var gravid.... Der skete den ikke noget, den svømmede bare rundt.... Men DET begyndte hun at tude over... Så jeg tænker du er ganske normal.... Hehehe ikke noget at være flov over

Anmeld

26. oktober 2011

nilletøz

Nej det er du ikke...!

Jeg kunne også græde over den mindste ting da jeg ventede min søn..
Jeg kunne græder over at vi havde glemt at købe mælk!

Anmeld

27. oktober 2011

Dorthe77

Anonym skriver:

Knus

I mine øjne er det ikke flovt, men sjovt med de små pudsige tudeture :-D
Jeg blev tidligt i graviditeten rørt over et sammendrag fra en fodboldkamp og tårerne løb ukontrolleret ned af kinderne. Og jeg hader normalt fodbold. Kæresten var færdig af grin. Tror sgu du er gravid, var hans kommentar.
Så vi morer os over den fucked up graviditets hjerne. Har hørt det bliver værre jo længere hen i graviditeten man når, så forventer en sjov vinter :-)

Anmeld

27. oktober 2011

sne190810

.. Og det bliver kun værre når du HAR født

Ikke for at skræmme, men det kan være tilfældet. Her er det i hvert fald blevet slemmere efter. Og før jeg overhoved blev gravid, græd jeg nu kun når jeg oprigtigt var ked og af, og havde en grund.

Nu vælter det bare ud, kan sagtens få tårer i øjnene flere gange dagligt (dog i perioder, heldigvis)

Anmeld

27. oktober 2011

lio

Anonym skriver:

Knus

Jeg snøfter hver gang jeg skal læse en nyhed på nettet eller ser et program i tv eller nogen siger noget til mig. Ikke fordi det er noget forfærdeligt men jeg drypper tårer over ingenting. (PT)

Anmeld

27. oktober 2011

Louiiiise

Det er helt normalt og ikke flovt jeg er også blevet et tudefjæs, igår tudede jeg helt vildt over at min mand ikke lige svarede mig inde for 1 sek.

Anmeld

27. oktober 2011

B&J

du er ikke et tude fjæs overhovede... jeg havde det også inden jeg blev gravid ... hvis jeg ser en film og de græder eller dør jamen så stor tuder jeg helt vildt... men sådan er jeg men kun meget være da jeg var gravid hhihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.