Hvor hurtigt blev i jer selv igen efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Filippa & Liva

Til alle jer kvinder som har født ...

Hvor hurtigt blev i jer selv igen efter fødslen, altså hvor hurtigt blev jeres krop sig selv igen?

Hvornår stoppede i med at bløde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Ka+Ma=Be

BigBabyWish skriver:

Hvor hurtigt blev i jer selv igen efter fødslen, altså hvor hurtigt blev jeres krop sig selv igen?

De første par uger kørte hormonerne rundt! Det synes jeg, var det mest overvældende.

Jeg blødte i 4 uger og havde noget fødselsflod (eller hva det hedder) i en uges tid. Har endnu ikke fået menstruation.

Maven var kæmpe stor de første to uger efter - lignede stadig en højgravid  Jeg var også fyldt med væske i hele kroppen. Men det forsvandt lige så stille. Nu har jeg en lille topmave pga kejsersnittet, men ellers ligner den sig selv igen Har derudover tabt 18 kg (tog 14 på) - så det er fantastisk!

Og tillykke med din guldklump 

Anmeld

26. oktober 2011

Trine89

jeg stoppede med at bløde efter 14 dage hvor af de dage kun var sår'n noget pletblødning. 

og hvornår jeg ellers blevmig selv igen ved jeg faktisk ikke.
Men nu mangler jeg bare at få tabt de sidste 9-10 kg og så forsvinder topmaven forhåbenlig også  

Anmeld

26. oktober 2011

Kamilla-m

BigBabyWish skriver:

tillykke med den lille .. første gang blødte jeg i 8 uger, tror jeg det var, og min krop var "sig selv" igen efter ca 7 - 8 mdr - anden gang blødte jeg i tre dage, efter denne gravidtet nåede jeg ikke at blive "mig selv igen"jeg tog der imod meget på efter jeg havde født min datter, men blev gravid da hun var 8 mdr, og har så siden tabt mig til min normale vægt, men den er begyndt at stige lidt igen .  undskyld det blev lidt rodet, håber det er læsligt alligevel

Anmeld

26. oktober 2011

Toshiba

BigBabyWish skriver:

blødte ca. 10 dage - og maven var normal igen et par dage efter... tog også kun 4 kg på...

Anmeld

26. oktober 2011

Mor010711

Jeg blødte 6-7 uger 

Understellet er stadig ikke helet helt. Det er 4 mdr. siden d. 9 nov.

Og mangler stadig 8-9 kilo før jeg er på før-graviditets-vægt, men gør så heller ikke rigtig noget for det. Har desværre udviklet en afhængighed af Daim chokolade. (Som jeg overhovedet ikke kunne lide før jeg blev gravid...)

Anmeld

26. oktober 2011

morethanperfect

Først tillykke med hende ! Og hvor ser i begge skønne og tilfredse ud på dit billede

Ehm , blødte en mdr. efter fødslen .. Var fyldt med hormoner i den tid jeg blødte , ca en mdr.. Min mave forsvinder nok aldrig helt .. Tog 18 kilo på , og har tabt de 8 af dem ..

Men var også lidt undervægtig før , så det gør vidst ikke noget

Jeg stoppede jo med at amme da Oscar var ca en mdr.. Og det tog sin tid før at mælken forsvandt jo .. Ca , 14 dage .. AVS !

Men ellers ja , det kommer stille og roligt hen ad vejen tror jeg ..

Og din mave er da hurtigt forsvundet efter du har født !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.