jeg er graviiiiidddd:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Mor til L&S

Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

merle2010

Bom skriver:

Nøj hvor er jeg misunderlig på dig.. Vi har jo døtre på samme alder, men jeg vil ihvertfald ønske dig mange gange tillykke med graviditeten.. Glæder mig til at følge dig og Merle + den lille ny..

åårhh hvor er du sød

har du ikke skiftet brugernavn.???

ville du osse gerne have en lille en til??

jeg er osse vildt glad og glæder mig til at få en lille igen...

stort kram til dig

Anmeld

26. oktober 2011

merle2010

tak allesammen

dog skal manden stadig lige vænne sig til tanken om et 4 barn, men mon ikke han får vænnet sig til det inden der er gået 9 mdr.. hihi

hvor er i bare søde allesammen

Anmeld

26. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren

Anmeld

26. oktober 2011

4kløver

Tillykke..

Anmeld

26. oktober 2011

Bom

merle2010 skriver:

åårhh hvor er du sød

har du ikke skiftet brugernavn.???

ville du osse gerne have en lille en til??

jeg er osse vildt glad og glæder mig til at få en lille igen...

stort kram til dig

Jo det har jeg da, synes det andet var så langt.. Og når man rigtig godt kan li BOM (slik), så var det jo bare det jeg skulle hedde..

Jeg vil rigtig gerne have en mere, men jeg synes bare ikke overskudet er til det lige nu, (en lidt længere historie) så vi venter lige lidt endnu.. Og de sagde jo også efter mit akutte kejsersnit, at det var bedst at vente i 2 år med at blive gravid igen, så nu ser vi hvordan verden ser ud når Matilde bliver 2 år.. Indtil videre er det min milepæl..

Men så kan jeg glæde mig over din graviditet og følge dig imens vi selv venter..

til dig også..

Anmeld

26. oktober 2011

merle2010

Bom skriver:

Jo det har jeg da, synes det andet var så langt.. Og når man rigtig godt kan li BOM (slik), så var det jo bare det jeg skulle hedde..

Jeg vil rigtig gerne have en mere, men jeg synes bare ikke overskudet er til det lige nu, (en lidt længere historie) så vi venter lige lidt endnu.. Og de sagde jo også efter mit akutte kejsersnit, at det var bedst at vente i 2 år med at blive gravid igen, så nu ser vi hvordan verden ser ud når Matilde bliver 2 år.. Indtil videre er det min milepæl..

Men så kan jeg glæde mig over din graviditet og følge dig imens vi selv venter..

til dig også..

du skal da være så velkommen

jeg skal nok opdatere lidt engang imellem..

lige nu har jeg en lille pige med 40 i feber, så der er nok at se til

stakkels lille merle....

det bliver sååååå spændene at se hvordan hun reagere på en ny baby, da hun jo er MORS pige..

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

Ihh tillykke, 

Håber du har fået hjælp til at skrive eller også har det taget lang tid at skrive dette indlæg med armene over hovedet hi hi 

Anmeld

26. oktober 2011

Bom

merle2010 skriver:

du skal da være så velkommen

jeg skal nok opdatere lidt engang imellem..

lige nu har jeg en lille pige med 40 i feber, så der er nok at se til

stakkels lille merle....

det bliver sååååå spændene at se hvordan hun reagere på en ny baby, da hun jo er MORS pige..

Øv hvad fejler hun da den lille Merle??

Hehe ja det er altid spændende og se hvad de siger til en lille ny.. Men jeg tror at hvis man indrager dem i graviditeten og fortæller at mor har en baby i maven, så tror jeg de er meget bedre forberedt..

Anmeld

26. oktober 2011

Mom2012

merle2010 skriver:

jeg er gravid igen

har en datter på 17 mdr og to bonusbørn på 5 år

det var bestemt ikke planlagt, men alligevel et lykkebarn

jeg er omkring 7 uger henne, så der er lidt tid endnu...

jer der er venner med mig på facebook, så shhhhh det er stadig en hemmelighed derinde

kan ikke få armene ned..

Stort tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.