Ambivalens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

rlyn

Imorgen tidlig skal jeg afsted på studietur indtil torsdag. Vi skal til Gøteborg med hjemkundskab, og jeg er sikker på, det bliver en spændende og sjov tur. Vi skal se operaen, på fiskeriauktion, se en skolebespisning og se den svenske læreruddannelse. Vi skal på i hytter på et vandrehjem lige udenfor Gøteborg. det er sådan nogle "rigtige" svenske hytter: rødt træ med hvidt hegn omkring hver hytte og hvide vinduer. Jeg har gået og glædet mig rigtig meget, men.... Idag er jeg VIRKELIG blevet ramt af, at jeg kommer til at savne Tristan :'( Jeg ved godt det "kun" er fire dage, men for pokker - jeg savner ham næsten allerede. Bare det, at vi først kommer hjem torsdag aften og Tristan sover på det tidspunkt, det er næsten for meget for mig. Iøjeblikket spørger han så meget efter mig, hvis jeg fx bare sidder og arbejder ved PC´en. Puha, det bliver hårdt. Og hvordan mon det bliver for Tristan. Jeg har selvfølgelig fortalt ham det, men han har jo ikke noget tidsbegreb. Jeg fortalte, at jeg skal ud at køre bus i lang tid, det tror jeg lidt han forstår...hvertfald dét at køre med bus. Det er bare så ambivalet for mig lige nu... :(:'( Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

stine

hej

jeg har selv prøvet det og selv om jeg frygtede det værste gik det jo rigtig fint. far og datter havde jo hygget sig rigtig godt...

det var værst for moren pyh ha det var ikke for sjov, men trods alt en go studie tur alligevel

så ha en rigtig go tur og nyd det

kh Mette

Anmeld

2. marts 2008

Pia.

Kære Rikke..

Ja det er ALDRIG sjovt at skulle væk fra sine børn jeg er bestemt heller ikke god til det (har aldrig prøvet mere end 1½ døgn) men jeg kan føle hvordan du har det ....

Jeg håber at du trods alt kommer til at nyde turen, som lyder rigtig hyggelig, mon ikke dagene flyver afsted....

Rigtig god tur og pas på dig selv, er sikker på Tristan kommer til at hygge sig imens...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.