Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: hvis det passer med en weekend hvor bassen alligevel er ved sin far kunne jeg måske godt være frisk..
hvis det passer med en weekend hvor bassen alligevel er ved sin far kunne jeg måske godt være frisk..
Hvornår er det? Lige eller ulige?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er hjemme i Januar så kan jeg få pigerne passet. så vil jeg gerne med hvis det er først i januar, ellers så kommer det for tæt på min termin
Nenus skriver: Jeg er in - hvis det ikke bliver for dyrt Min far bor i Glyngøre, så det ville være nemt at få et sted at sove..
Jeg er in - hvis det ikke bliver for dyrt
Min far bor i Glyngøre, så det ville være nemt at få et sted at sove..
Det bliver ikke særlig dyrt tænker jeg Og det bliver i Nautrup forsamlingshus, så du kan jo trille ned af bakken og så er du hjemme næsten Hehehe
Muhmi skriver: Hvornår er det? Lige eller ulige?
Baby-støv skriver: øb bøv.. hvis drengene havde været liiidt ældre, havde jeg været frisk... Men super ide...
øb bøv.. hvis drengene havde været liiidt ældre, havde jeg været frisk...
Men super ide...
Årh æv søde... Havde ellers været dejligt hvis du også kunne... Det var jo også bare et forslag at vi skulle være børnefri.. Var mere så vi rigtig kunne slå os løs alle sammen
An&Jo skriver: hmm er vi i en lige eller ulige uge nu??det er nemlig min weekend den her, og hans fars i næste uge..
hmm er vi i en lige eller ulige uge nu??det er nemlig min weekend den her, og hans fars i næste uge..
Tror det er uge 43 vi er i
AalborgPigen skriver: Jo kunne da være cool.. Hvor i midtjylland?
Jo kunne da være cool.. Hvor i midtjylland?
Nord-salling Tæt på Skive
Syntes jeg Så kan vi nemlig følges
Frk-Lotusblomst skriver: Tjo, det er godt nok liiiiidt langt, men hvad gfanden, jeg har da bil.
Tjo, det er godt nok liiiiidt langt, men hvad gfanden, jeg har da bil.
THAT'S THE SPIRIT!!
Muhmi skriver: Nord-salling Tæt på Skive
Okay Derude på landet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128