Det var så den graviditet :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.405 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

dukke

Hej skønne damer..Jeg havde skrevet et anonym indlæg tidligere på ugen men står fram nuJeg begyndte at bløde i mandags da jeg var 7+0 uger henne og har desværre haft en spontan abort jeg var til skanning akut i går og i dag fået tager blodprøver og skal også ha taget blodprøver på fredag..Kan ikke helt forstå det endnu men jo også lige sluge det ;'(Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er jeg ked af

Anmeld

26. oktober 2011

GønskE

dukke skriver:

Hej skønne damer..Jeg havde skrevet et anonym indlæg tidligere på ugen men står fram nuJeg begyndte at bløde i mandags da jeg var 7+0 uger henne og har desværre haft en spontan abort jeg var til skanning akut i går og i dag fået tager blodprøver og skal også ha taget blodprøver på fredag..Kan ikke helt forstå det endnu men jo også lige sluge det ;'(Knus mig

først

kunne slet ikke forestille mig hvordan det er.. jeg er 4plus4 i dag og tanken har også været i mit hoved, puuha /:

Anmeld

26. oktober 2011

Sørens

dukke skriver:

Åh hvor skrækkeligt! Det er jeg ked af!

Anmeld

26. oktober 2011

dukke

GønskE skriver:

først

kunne slet ikke forestille mig hvordan det er.. jeg er 4plus4 i dag og tanken har også været i mit hoved, puuha /:

Tak Krydser finger for dig

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

dukke skriver:

ej puha
du fortjener en kæmpe krammer!

Anmeld

26. oktober 2011

GønskE

dukke skriver:

Tak Krydser finger for dig

tak, det vores den første vi igang med, og blev gravid på første forsøg, håber ikke det dårligt, og at baby alligevel bliver i maven alle 9 måneder  

Anmeld

26. oktober 2011

dukke

anetteb skriver:

ej puha
du fortjener en kæmpe krammer!

Takker

Anmeld

26. oktober 2011

dukke

GønskE skriver:

tak, det vores den første vi igang med, og blev gravid på første forsøg, håber ikke det dårligt, og at baby alligevel bliver i maven alle 9 måneder  

Man kan jo kun håbe på det beste

Anmeld

26. oktober 2011

Maalene

Åhh nej - det er så uretfærdigt sådan noget

Håber hurtigt I kommer ovenpå igen, selvom jeg godt ved, at det tager lidt tid, før man kan kommer videre

Det der hjalp mig, da vi mistede var, at vi ikke skulle tage valget om, om vi ville have et sygt barn fjernet - men det tog valget for os...

Ønsker jer alt det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.