IIH hvor hyggeligt!
1. Hvor langt er du henne?
Jeg er netop gået ind i 19. uge så 18+0 i dag 
2. Har du mærket bebs?
Jeg tror jeg så småt har mærket en lille bitte smule i et par dage, men jeg er stadig ikke 100% sikker - det er også første barn og det er mest om aftenen jeg husker at mærke rigtig efter - men synes jeg har mærket nogle bobler hist og her 
3. Har du fået overstået MD og hvordan gik det?
Neeeej ik endnu - så øv altså. 3 november og jeg tæller dagligt ned 
4. Begynder du at blive nervøs for fødsel?
Nej slet ikke endnu, tror først jeg panikker rigtigt hvis jeg kommer op til Skejby og mit fødekar ikke er ledigt :p for det sætter jeg al min lid til :p
Men det hele blev virkeligt i søndags da vi var en tur omkring fødestuen pga massiv blødning i fredags (fik et gennemtjek og alt var tip-top, de så ingen tap til scanningen men kunne heller ikke bekræfte at det var en pige). Anyways! på vej ud fra fødegangen rendte vi ind i ikke mindre end TO højgravide, nærmest-fødende kvinder der så alt andet end afslappede og lykkelige ud. Det skræmte mig og det har jeg bestemt ikke brug for at tænke på endnu 
5. Gener?
Blæren!!! Lægen sagde jeg ikke tømmer blæren ordentligt og jeg skal virkelig tisse konstant. og så sidder jeg derude i 1000 år og klemmer et par dråber ud og det er bare så frustrerende ligepludselig ikke at kunne finde ud af at tisse ordentligt - jeg mener - hvor basal en kompetence er det ikke lige 
Ellers kun ualmindelig stor træthed, hvilket passer dårligt med et studiejob på 15 timer om ugen ved siden at bacheloropgave og et andet fag ved siden af, men ellers har vi det strålende alle tre (mig, baby + farmand)
6. Har I tænkt på navne endnu?
Ja, Lukas til dreng og Nina til pige - det ka dog sagtens ændres, jeg er bare typen der gerne vil have ting på plads så hurtig som muligt (er måske lidt utålmodig på det punkt) - så det har vi snakket om længe :p