Maven falder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Millesmammi

Hvornår er det egentlig normalt at maven falder? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Krussedulle

Millesmammi skriver:

Meget forskelligt men er man fleregangsgravid er det ikke sikkert den synker, før baby sætter sig fast, som nogle gange først er under fødslen men tror det er meget individuelt

Anmeld

26. oktober 2011

Anette&Sophia

Millesmammi skriver:

jeg er 37+5, og min har hængt i en to ugers tid sådan cirka

Anmeld

26. oktober 2011

Moms

Millesmammi skriver:

I min bog står der fra uge 37 - men er du flergangsfødende kan det være, det først sker til sidst.

Moms

Anmeld

26. oktober 2011

Millesmammi

Moms skriver:

I min bog står der fra uge 37 - men er du flergangsfødende kan det være, det først sker til sidst.

Moms

Havde også selv læst det til 37 uger, men jeg er 34 uger henne og min er allerede faldet meget og jeg er andengangs. Så ville bare høre óm der er andre der har oplevet det så tidligt ..

Anmeld

26. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Millesmammi skriver:

Min er allerede faldet lidt- Det er min første graviditet. Men bebs har også ligget på hovedet længe, og ligger meget dybt og fast i bækkenet nu. Det har bebs gjort siden uge 32-33 ca. Og bekræftet hos Jordemoderen 34+0. 

Anmeld

7. november 2011

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

Havde også selv læst det til 37 uger, men jeg er 34 uger henne og min er allerede faldet meget og jeg er andengangs. Så ville bare høre óm der er andre der har oplevet det så tidligt ..

min er også begyndt at falde ned af nu, min jdm er så også i tvivl om hvor langt jeg er henne, hun er ikke helt enig i skanningerne '.

Anmeld

7. november 2011

oOhelene&larsOo

Millesmammi skriver:

jeg har også hørt at første gang er det efter uge 37, men her de sidste 1-2 uger har jeg syntes min mave har "hunget" meget i forhold til hvad den gjorde til og starte med og jeg er 29+4 i dag, så glæder mig til og se hvad jordmoderen siger på torsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.