Iui og ivf ? forklaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er et stort spørgsmålstegn, og håber på jeres garvet hjælp

Vi skal snart i behandling for barnløshed . Men kan ikke helt finde ud af hvordan IUI behandlingen forgår præcist ?

Nogle som har en god forklaring ?

Er der bedøvelse og nåle indblandet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Vi skal snart i behandling for barnløshed . Men kan ikke helt finde ud af hvordan IUI behandlingen forgår præcist ?

Hejsa

Det afhænger lidt af hvilken baggrund der er for at I skal i behandling. Mener ihvertfald at man også ved PCO inseminerer men med lidt andre slags hormoner osv.

Vores IUI forløb således:

Ved 1 mens dag ringede vi til klinikken. Fik vi grønt lys for at starte, startede jeg på hormoner på ca. 3 dagen. (dette får I mere info om på klinikken da det afhænger af hormontyppe)

Jeg har prøvet både at være igennem hvor vi kun tog pergotime på piller, plus hvor vi også tog gonal-f som sprøjte. 

Undervejs blev vi scannet og da ægblærerne havde den rigtige størrelse, tog vi en æglæsningssprøjte og 2 dage efter mødte vi op med en sædprøve fra manden og fik lagt det op.

Jeg har ikke fået bedøvelse i forbindele med IUI.

Håber det gav lidt svar! 

Anmeld

26. oktober 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Mit svar ligner stort set det svar du har fået og heller ingen bedøvelse her. Men på mig gjorde det slet heller ikke ondt.

Held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.