Sørens skriver:
Hæ
Det har du jo helt ret i!!!
Men alligevel....det er nok også det med at høre hvordan andre har tacklet det med at det ikke er ens mands sædceller man bruger!! Det er en KÆMPE sorg for mig (og jeg ved godt at man godt kan blive en god far alligevel og det bliver min mand også) men når jeg så ser på min lækre mand når han gør et eller andet finurligt med sine øjne, eller andet så tænker jeg straks: Øv det der bliver så ikke nedarvet til vores barn!
Er sgu nok også bare lidt sortseer fordi der er mange dage til jeg kan teste og jeg synes allerede at jeg har en fornemmelse af at jeg ikke bliver gravid!!!!
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det er en sorg - men det er jo ikke anderledes i forhold til adoptanter, og der er rigtig mange historier om de par, som har adopteret børn som af udseende kunne se ud til at være biologiske børn, hvor udenforstående kommenterer "man kan godt se, hvem der er dine forældre, når du gør sådan" - så selvfølgelig er der en biologisk faktor, men der er bestemt også en miljøfaktor, hvor børn får afsmitning af forældrenes måde at gøre ting på.
Jeg er klar over, at du er ekstra følsom i øjeblikket, og det skal der også være plads til, men du skal heller ikke tage sorgerne på forskud, og når I får jeres guldklump om ca. 8 måneder, så vil alt det her formentligt ikke have nogen betydning, da der er så meget andet, der er mere vigtigt.
Din mand bliver en supergod far uanset, hvilken beholder sædcellerne er kommet fra.
Hvor lang tid er der til testdag? 
Anmeld