Nem aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

lycly

Chris86 skriver:

Nææh ik rigtigt, for lavede det sådan ud af hovedet

Hmm frisk pasta i fad, porrer i skiver henover, så madlavningsfløde 8% henover, lidt salt og reven ost og så sluttede jeg med et par æg rørt med lidt mælk...

Hmm på slump.... Det blev dejlig let og ikke så tung som en æggekage...

Det lyder helt vildt lækkert, det tror jeg at vi skal have i dag Hvor lang tid giver du det i oven ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Benjamins'mor

Her er vi blevet enige om at vi bestiller pizza, har ikke det store overskud til at lave mad idag, Benjamin er syg igen igen.

Anmeld

26. oktober 2011

lisesp83

Chris86 skriver:

Nææh ik rigtigt, for lavede det sådan ud af hovedet

Hmm frisk pasta i fad, porrer i skiver henover, så madlavningsfløde 8% henover, lidt salt og reven ost og så sluttede jeg med et par æg rørt med lidt mælk...

Hmm på slump.... Det blev dejlig let og ikke så tung som en æggekage...

Det lyder lækkert.

Tak for inspiration

Anmeld

26. oktober 2011

Chris86

LunaLykke skriver:

Det lyder helt vildt lækkert, det tror jeg at vi skal have i dag Hvor lang tid giver du det i oven ? 

Sys også det var ret lækkert... tror fremover at æggekagen blir skiftet ud med denne ret
Uhhh tror ik helt man kan regne med vores ovn.. Men til det er gyldent? tror ik det mere end en halv times tid?

Anmeld

26. oktober 2011

lisesp83

benjamins'mor skriver:

Her er vi blevet enige om at vi bestiller pizza, har ikke det store overskud til at lave mad idag, Benjamin er syg igen igen.

Pizza er også godt indimellem.

God bedring til bassen

Anmeld

26. oktober 2011

Winnie

lisesp83 skriver:

Hej alle.

Jeg er alene hjemme i 2 dage med Julie, da kæresten er på kursus. Så i aften skal det stå på nem aftensmad, som smager godt jo

Hvad skal i have?

Hvad er nemt?

Kommer jo helt an på hvem man er, mad til kun 2 er i mine øje altid nemt  ( siger konen med en familie på 7 ).

Her ville jeg nok, hvis det kun var mig og den lille (2 år til januar), lave kartoffelsuppe, det hitter så meget hos hende og så er det jo både sundt og billigt  

Skal det være noget med pasta, så er pesto godt, (her er rød favorit), Så kan der blandes lidt løg og broccolie i, (bacon/skinke tern (stegte) hvis man er til kød). Det er super nemt.

Anmeld

26. oktober 2011

birthee

lisesp83 skriver:

Hej alle.

Jeg er alene hjemme i 2 dage med Julie, da kæresten er på kursus. Så i aften skal det stå på nem aftensmad, som smager godt jo

Hvad skal i have?

Hvad er nemt?

Vi skal have risengrød idag  ellers er det jo nemt at lave fx pasta med kødsovs - alternativt lasagne... herhjemme kan vi også godt lave en tærte når det skal være nemt - oftest med kartofler og broccoli, og så får vi fx skinke eller kylling til

Anmeld

26. oktober 2011

lisesp83

Lone Jakobsen skriver:

vi skal ha stegt laks med ris og en eller anden sauce

en nem ret for mig, er pasta carbonare. kog en gryde pasta, varm en mornay sauce og tilsæt en pakke skinkestrimler og en håndfuld sukkerærter. super nemt og det er bare et hit her i huset.

Lyder også lækkert . Er bare ikke så glad for mornay sovs

Anmeld

26. oktober 2011

lisesp83

Winnie skriver:

Kommer jo helt an på hvem man er, mad til kun 2 er i mine øje altid nemt  ( siger konen med en familie på 7 ).

Her ville jeg nok, hvis det kun var mig og den lille (2 år til januar), lave kartoffelsuppe, det hitter så meget hos hende og så er det jo både sundt og billigt  

Skal det være noget med pasta, så er pesto godt, (her er rød favorit), Så kan der blandes lidt løg og broccolie i, (bacon/skinke tern (stegte) hvis man er til kød). Det er super nemt.

Har aldrig smagt kartoffel suppe. Jeg må ind og google en opskrift ..

Anmeld

26. oktober 2011

Benjamins'mor

lisesp83 skriver:

Pizza er også godt indimellem.

God bedring til bassen

Ja, det er det nemlig. Men delme også blevet dyrt.

Jo tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.