Kryds fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Piger kryds fingre for mig ..

Jeg har fået taget BP i mandags og igen idag .

Nu har de lovet mig svar idag , der skulle gerne ligge svar omkring kl 14 , så jeg håber såå meget på positivt nyt ..

jeg var til scanning i mandags hvor hun kun kunne se en opklaring , så jeg er virkelig nervøs for at den lille spire er gået til grunde , det brugte hun nemlig MEGET tid på at fortælle nok var tilfældet ..

Men jeg nægter at tro på det ,

Så kryds fingre piger for at min lille spire har det godt .. og jeg bare kun er idag 5+6 efter egen beregning i stedet for 6+3 efter lægens beregning ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Maemi

Anonym skriver:

Nu har de lovet mig svar idag , der skulle gerne ligge svar omkring kl 14 , så jeg håber såå meget på positivt nyt ..

jeg var til scanning i mandags hvor hun kun kunne se en opklaring , så jeg er virkelig nervøs for at den lille spire er gået til grunde , det brugte hun nemlig MEGET tid på at fortælle nok var tilfældet ..

Så kryds fingre piger for at min lille spire har det godt .. og jeg bare kun er idag 5+6 efter egen beregning i stedet for 6+3 efter lægens beregning ..

Du får lige et og en masse   fra mig! 
Lad os håbe at den lille spire stadig sidder hvor den skal og er i god behold!  

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Jeg krydser fingre aaaalt det jeg kan.  -Og så håber vi på positivt nyt.. puha så er dagen lang når man venter sådan et opkald..

Anmeld

26. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Håber den lille spire er ok!

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Maemi skriver:

Du får lige et og en masse   fra mig! 
Lad os håbe at den lille spire stadig sidder hvor den skal og er i god behold!  

Tusinde tusinde tak skal du have ..

Håber jeg os den er ..

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Jeg krydser fingre aaaalt det jeg kan.  -Og så håber vi på positivt nyt.. puha så er dagen lang når man venter sådan et opkald..

Dagen er uendelig sådan føles det i hvertfald ..

Jeg synes dagene siden fredag har været umenneskelige , der startede jeg med at bløde en smule ..

Og tusinde tak .

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Håber den lille spire er ok!

Tusinde tak ..

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Dagen er uendelig sådan føles det i hvertfald ..

Jeg synes dagene siden fredag har været umenneskelige , der startede jeg med at bløde en smule ..

Og tusinde tak .

Ja kender det kun aaalt for godt, det er en modbydelig ventetid. Jeg tog ikke telefonen når jeg kunne se andre prøvede at ringe fordi de ikke skulle optage linjen til når sygehuset prøvede at ringe.. jeg har selv stået i nøjagtig samme situation som dig.  så ved godt hvor hårdt det er.

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Anonym skriver:

alt hvad jeg kan.....

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Ja kender det kun aaalt for godt, det er en modbydelig ventetid. Jeg tog ikke telefonen når jeg kunne se andre prøvede at ringe fordi de ikke skulle optage linjen til når sygehuset prøvede at ringe.. jeg har selv stået i nøjagtig samme situation som dig.  så ved godt hvor hårdt det er.

Øv øv er ked af at høre du har stået i det sammen , men kan da heldigvis se at det hele er gået godt og du er gravid nu ..

men ja vente tiden er forfrædelig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.