Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Tøser
Jeg skal til noget tøjsalg imorgen og vil gerne købe overtøj til bette manden til når han skal starte i vuggestue den 1 feb.
Men hvilke størrelse bruger han til den tid når han er 10-11 mdr?
Lige nu bruger han str 74 og er 7 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
benjamins'mor skriver: Den er svær. For det er jo så forskelligt fra barn til barn. Men vil tro 80/86.
Den er svær. For det er jo så forskelligt fra barn til barn. Men vil tro 80/86.
Det vil jeg også skyde på, men ja, det er megasvært! Felix "hopper" ofte en str. over - altså bruger den i 2 uger, og så skal vi videre til næste, som han så til gengæld bruger ret længe...
Rødhætte skriver: Hej Tøser Jeg skal til noget tøjsalg imorgen og vil gerne købe overtøj til bette manden til når han skal starte i vuggestue den 1 feb. Men hvilke størrelse bruger han til den tid når han er 10-11 mdr? Lige nu bruger han str 74 og er 7 mdr
80-86 vil jeg mene
AnneBJ skriver: Det vil jeg også skyde på, men ja, det er megasvært! Felix "hopper" ofte en str. over - altså bruger den i 2 uger, og så skal vi videre til næste, som han så til gengæld bruger ret længe...
Tror også det må være der omkring.. Tak for svaret!
Hej Anne..
Synes virkelig også det er svært for i bodyer bruger han nu 74- 80 og bukser kan han stadig passe str 68 i nogle mærker
Muhmi skriver: 80-86 vil jeg mene
Tak for svaret.. Tænker nok også str 86 i overtøj..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128