Marie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2008

Marco2

Hvordan gik det til hunde-tam-tam??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

ivfmarie

tjoooo... det var sgu ok. Første konkurence i indendørssæsonen, så lidt kuller må man jo forvente fra den gamle krampe. Det gav en dis i første gennemløb. De to næste læb var ok, en åndsvag fejl fra min side i det ene, og en dum fejl fra hundes side i det andet. Og under det sidste gennemløb blev hunden pludselig ked af det? så jeg valgte at stoppe med det samme... han har ikke rigtig været på toppen siden? Mærkelig hun, meget mærkelig!? Han er jo gammel - så det er nok alderen der trykker?

Marie - har lidt ondt af den gamle - der ellers gjorde det så godt :S

Anmeld

2. marts 2008

Rasmine

IVF?
Vidste ikke din hund var sådan en "præmie-tyr" eller hvad de hedder på hundesprog.
Hvordan kunne du se at han blev ked af det?

Anmeld

2. marts 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

IVF?
Vidste ikke din hund var sådan en "præmie-tyr" eller hvad de hedder på hundesprog.
Hvordan kunne du se at han blev ked af det?

Måske kunne man sige "hot dog"?

Tjaaa, han har jo været mit barn i ti år - så lærer man jo "et og andet, niller"...
Han plejer at fise rundt som en skoldet skid, og hvis ikke jeg er hurtig nok til at fortælle hvilken vej vi skal, så finder han selv på noget. Men igår gik han bare helt i stå, så kiggede han på mig, på en forhindring, og så på udgangen, og han så IKKE glad ud. Så behøver man da ikke være hunde-ekspert for at se at den var helt gal - men jeg fatter stadig ikke hvor det kom fra (?)

Marie - med sølle gammel hund

Anmeld

2. marts 2008

ivfmarie

jeg har i øvrigt lige lagt et par billeder af Vovsen in action i et album (Agility) på min profil....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.