Pinligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.535 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Louiiiise

Mig og manden var ude og spise hos mine forældre i aftes, rigtigt hyggeligt Men igen igen har mor her spist for meget, kan godt mærke at babyen fylder mere og mere Så der er ikke plads til flere stykker kager. Hehe Vi ville så hjemad igen og har lidt besvær med at få sko på, så står bukkende et kort stykke tid. Lige pludselig står jeg en ordenlig prut og vi flækker alle sammen af grin og har så heller ikke styr over mit undeliv ;( så det bliver ikke bare til at jeg drypper lidt i trussen, men tisser lige frem rigtig meget Pinligt ;( Er jeg den eneste som ikke har styr på endetarm og underliv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anette&Sophia

Louiiiise skriver:

Mig og manden var ude og spise hos mine forældre i aftes, rigtigt hyggeligt Men igen igen har mor her spist for meget, kan godt mærke at babyen fylder mere og mere Så der er ikke plads til flere stykker kager. Hehe Vi ville så hjemad igen og har lidt besvær med at få sko på, så står bukkende et kort stykke tid. Lige pludselig står jeg en ordenlig prut og vi flækker alle sammen af grin og har så heller ikke styr over mit undeliv ;( så det bliver ikke bare til at jeg drypper lidt i trussen, men tisser lige frem rigtig meget Pinligt ;( Er jeg den eneste som ikke har styr på endetarm og underliv?

jeg kan trøste dig med at det er du ikke! hehe.
her virker det lidt som om at når lille fisen mosler, så får hun trykket på luftposen, for bagefter kommer der en lille prut. haha.
og så kan hun også tit endten mase eller skubbe til blæren så der kommer lidt dråber ud. Har endda engang prøvet at hun har sparket så der rendte lidt mere ud. hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Louiiiise

Puha. Dejligt at vide man ikke er den eneste selvom det ikke er sjovt, ikke at have kontrol over ens krop Manden har drillet mig lige siden og kalder mig tisse trold. Hehe

Anmeld

25. oktober 2011

Krussedulle

Fuldstændig normalt! jeg oplever det (tit) fordi jeg er blevet gravid kort efter en fødsel, og måske ikke liiiige har fået trænet bækkenbunden helt op skal knibe hver gang jeg nyser kan lige som bonusinfo sige at det (måske) bliver værre jo tættere på termin man kommer.. Og under veerne er det nærmest helt umuligt at styre

Anmeld

25. oktober 2011

lukasmor

Kan trøste med at det er helt normalt Jeg synes ikke selv at jeg ikke kunne styre mit underliv men ved der er rigtig mange der har det "problem" både i graviditeten og efter Jeg synes det er sødt... Kald mig bare skør!

Anmeld

25. oktober 2011

Louiiiise

Krussedulle skriver:

Fuldstændig normalt! jeg oplever det (tit) fordi jeg er blevet gravid kort efter en fødsel, og måske ikke liiiige har fået trænet bækkenbunden helt op skal knibe hver gang jeg nyser kan lige som bonusinfo sige at det (måske) bliver værre jo tættere på termin man kommer.. Og under veerne er det nærmest helt umuligt at styre

Hehe Jeg griner bare over det, men det kan godt være man ikke gør det, når det sker tit Jeg er super dårlig til at knibe og lave knibeøvelser. Det er ligesom om at jeg gør det forkert, har prøvet at kappe en tisse stråle, men har stadig ikke styr på det Forstår ikke hvorfor jeg har så svært ved det?

Anmeld

25. oktober 2011

Louiiiise

Lukasmor skriver:

Kan trøste med at det er helt normalt Jeg synes ikke selv at jeg ikke kunne styre mit underliv men ved der er rigtig mange der har det "problem" både i graviditeten og efter Jeg synes det er sødt... Kald mig bare skør!

Jeg synes det er utroligt at man som gravid ikke har meget kontrol over ens krop Manden har det meget sjov med det

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Da jeg var i uge 33 tissede jeg også helt vildt i bukserne da jeg skulle have sko på, heldigvis var jeg derhjemme, så kunne nå at få et bad inden jeg skulle afsted. Men rigtigt øv alligevel, man bliver helt flov.

Anmeld

25. oktober 2011

Louiiiise

benjamins'mor skriver:

Da jeg var i uge 33 tissede jeg også helt vildt i bukserne da jeg skulle have sko på, heldigvis var jeg derhjemme, så kunne nå at få et bad inden jeg skulle afsted. Men rigtigt øv alligevel, man bliver helt flov.

Vi var heldigvis på vej hjem, så måtte sidde på en bluse på vej hjem. Så vi ikke fik tis på sædet hehe Så måtte jeg jo starte vaskemaskinen og gå i bad

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Louiiiise skriver:

Vi var heldigvis på vej hjem, så måtte sidde på en bluse på vej hjem. Så vi ikke fik tis på sædet hehe Så måtte jeg jo starte vaskemaskinen og gå i bad

Ja, hehe heldigt nok det ikke var midt i et super marked.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.