Baby Alarmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Neon

Hej Alle.

Jeg står i den situation at jeg skal ud og finde nogle baby alarmer.

Jeg synes det ville være rigtig smart med sådan en hvor der er skærm i, ved godt de er små dyre og det sikkert ikke den alarm det ender med. - Men hvad synes i og hvad har i af erfaringer.

Med venlig Hilsen Nadja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Janni.

Vi har nogen med skærm billede i. Fortryder sådan at vi købte dem. De er meget følsomme, en bil ude på vores stille villa vej er nok til at de bliver aktiveret. Og de kan ikke indstilles, ikke dem vi har.

Skærm billedet er som sådan ok, sammenlignet med de billige vi har fra harald nyborg, er billede kvalitet super god. Men det er et meget lille billede. 

Og de taber ofte forbindelsen, men får forbindelse igen indenfor 2-3 sek. 

Det er disse, vi har:

http://www.happii.dk/product.aspx?uid=302738&prodid=383915

Anmeld

25. oktober 2011

Jeia

Jeg har en super nova, købt i 2007, bruger den til barn nr 2. Er super glad for den. Den har ikke kamera, det har jeg ikke behov, så ville ikke gi de ekstra penge. Men smart er det. Jeg kigger bare ind til hende med jævne mellemrum, vil gerne høre hendes åndedræt.

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har også en Super Nova D7 Og ind til videre er jeg i hvert fald rigtig glad for den.

Den er nem og overskuelig og den virker som den skal.

Anmeld

25. oktober 2011

Neon

Janni. skriver:

Vi har nogen med skærm billede i. Fortryder sådan at vi købte dem. De er meget følsomme, en bil ude på vores stille villa vej er nok til at de bliver aktiveret. Og de kan ikke indstilles, ikke dem vi har.

Skærm billedet er som sådan ok, sammenlignet med de billige vi har fra harald nyborg, er billede kvalitet super god. Men det er et meget lille billede. 

Og de taber ofte forbindelsen, men får forbindelse igen indenfor 2-3 sek. 

Det er disse, vi har:

http://www.happii.dk/product.aspx?uid=302738&prodid=383915

Okay, jeg har nemlig luret lidt på nogle "supernova" tror jeg de hedder. Men de koster 2000,- så det er jo ikke særlig meget mere end hvad i har givet, så spørgsmålet er om de ikke bare er i samme kvalitet som dem i har.

Jeg har ikke rigtig sat mig ind i mærkerne endnu, ville lige høre jer andre om hvad i brugte af mærker. Men tak for svaret =)

Anmeld

25. oktober 2011

Molly8

Neon skriver:

Hej Alle.

Jeg står i den situation at jeg skal ud og finde nogle baby alarmer.

Jeg synes det ville være rigtig smart med sådan en hvor der er skærm i, ved godt de er små dyre og det sikkert ikke den alarm det ender med. - Men hvad synes i og hvad har i af erfaringer.

Med venlig Hilsen Nadja.

Vi er rigtig glade for vores Padwico 903. Den har været bedst i test i en svensk test (Der findes vist endnu ingen dansk test) Den er rigtig god fordi den ikke er overfølsom, men jeg kan alligevel høre, at den lille er vågen, uden at han behøver at græde. Følsomheden kan indstilles. Den har ingen skærm, men det har jeg heller ikke manglet. Jeg har hurtigt lært at høre på hans små lyde, hvordan han har det, og så har jeg kigget til ham ind imellem.

Kh Molly

Anmeld

25. oktober 2011

Neon

Jeia skriver:

Jeg har en super nova, købt i 2007, bruger den til barn nr 2. Er super glad for den. Den har ikke kamera, det har jeg ikke behov, så ville ikke gi de ekstra penge. Men smart er det. Jeg kigger bare ind til hende med jævne mellemrum, vil gerne høre hendes åndedræt.

Okay, ligger de også på det prisleje af 1000,- til 1500,- eller hvordan er prisen på dem?

Anmeld

25. oktober 2011

Neon

Molly8 skriver:

Vi er rigtig glade for vores Padwico 903. Den har været bedst i test i en svensk test (Der findes vist endnu ingen dansk test) Den er rigtig god fordi den ikke er overfølsom, men jeg kan alligevel høre, at den lille er vågen, uden at han behøver at græde. Følsomheden kan indstilles. Den har ingen skærm, men det har jeg heller ikke manglet. Jeg har hurtigt lært at høre på hans små lyde, hvordan han har det, og så har jeg kigget til ham ind imellem.

Kh Molly

Okay, har lige googlet også dem. de ser også smarte og små ud!.

Mange tak for indlægget.

Anmeld

25. oktober 2011

Janni.

Neon skriver:

Okay, jeg har nemlig luret lidt på nogle "supernova" tror jeg de hedder. Men de koster 2000,- så det er jo ikke særlig meget mere end hvad i har givet, så spørgsmålet er om de ikke bare er i samme kvalitet som dem i har.

Jeg har ikke rigtig sat mig ind i mærkerne endnu, ville lige høre jer andre om hvad i brugte af mærker. Men tak for svaret =)

Jeg mener vi gav omkring 1500 kr for vores. Kan se om jeg kan finde kvitteringen imorgen. 

Anmeld

25. oktober 2011

Neon

Janni. skriver:

Jeg mener vi gav omkring 1500 kr for vores. Kan se om jeg kan finde kvitteringen imorgen. 

Okay, men har lige googlet lidt rundt på de mærker der er blevet skrevet, og det er meget +1000,- der er købt. så man skal altså op over de 1000,-/1500,- for at få en i god kvalitet og som er med god lyd og sådan kan jeg lidt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.