Hvordan sov I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvordan sov I da i var op over termin/fødsel?? Sover simpelthen så dårlig og tænker om det ka være fordi det er ved at være op over!???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MelikkazMoar

jeg var meget op om natten.. som dårligt  i alle stillinger.. men hvis jeg satte mig i hgunde stilling 2-3 min og strækkede ud. og så lagde mig tilbage på soden ku jeg sove nogle timer igen ..

Anmeld

25. oktober 2011

lycly

Jeg skulle konstant tisse om natten. Og den eneste stlling der var nogenlunde behagelig at sove i, var at ligge på siden med puder under maven

Anmeld

25. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hvordan sov I da i var op over termin/fødsel?? Sover simpelthen så dårlig og tænker om det ka være fordi det er ved at være op over!???

Jeg sov bedst på højre side, og så med noget støtte under maven! Og så vågnede jeg så godt nok, fordi jeg ikke kunne vende mig i søvne Vendte mig om og sov videre

Men ja, det er super besværligt og ikke rart som højgravid

Anmeld

25. oktober 2011

Janni.

De sidste 3 uger, som jeg husker dem, var et konstant renderi. Kunne ikke sove fordi jeg var rastløs. Det var et rent helvede. 

På en stille nat kunne jeg nøjes med at vandre rundt i huset 4-5 gange, med lyset slukket ellers vækkede jeg min kæreste 

Det gav nogen ømme tæer ind imellem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.