hvilken ble størrelse bruger dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.576 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

marius' mor

Hej Piger,

jeg er meget i tvivl om, Marius´s blestørrelse er korrekt.. Derfor vil jeg meget gerne høre hvilken størrelse ble jeres barn bruger, deres højde og vægt samt et evt blemærke..

På forhånd tak for hjælpen..

Kram Marius' Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

AnneBJ

marius' mor skriver:

Hej Piger,

jeg er meget i tvivl om, Marius´s blestørrelse er korrekt.. Derfor vil jeg meget gerne høre hvilken størrelse ble jeres barn bruger, deres højde og vægt samt et evt blemærke..

Kram Marius' Mor

Det vil jeg da gerne svare på

Felix er 6,5 mdr. Han er vist omkring 75-76 cm lang, og vejer omkring 9 kg. Han bruger Libero str. 4 men jeg er i tvivl om, om vi skal gå over til str. 5. Han er en virkelig slank dreng, men til gengæld lang, så bleen føles nogle gange "for kort" i livet til ham.. 

Anmeld

28. oktober 2011

Pookie

Jeg vil også gerne svare

Jonathan er fra 15.04.10 og bruger str. 4 fra Libero.

Han er en slank dreng på 11 kg og jeg synes de stadig sidder rigtig godt.

Anmeld

8. november 2011

Sara.

Nor er fra 7 april 2010 og bruger oftes str 4... Vil gætte på at han er et par og 80 cm høj og vejer ca 10 kg...

Hvad bruger din dreng da?

Anmeld

15. december 2011

marius' mor skriver:

Hej Piger,

Kram Marius' Mor

Lisa er 19mdr. og er en lille fis. Hun bruger libero str.3 nogle gange 4... Jeg bryder mig ikke om hvis der er for meget ble imellem benene... De skal også kunne gøre sig, uden der er en klump ble der generer imellem benene!!

Anmeld

16. december 2011

marius' mor

Tilmeldt skriver:

Lisa er 19mdr. og er en lille fis. Hun bruger libero str.3 nogle gange 4... Jeg bryder mig ikke om hvis der er for meget ble imellem benene... De skal også kunne gøre sig, uden der er en klump ble der generer imellem benene!!

okay.. det var da godt nok en lille størrelse.. hvor høj er hun og hvor meget vejer hun?

Anmeld

17. december 2011

marius' mor skriver:

okay.. det var da godt nok en lille størrelse.. hvor høj er hun og hvor meget vejer hun?

Det er ved at være længe siden jeg har målt hende, men hun vejer omkring 9kg. Vil skyde på hun er ca. 85cm.!?

Anmeld

19. december 2011

marius' mor

Tilmeldt skriver:

Det er ved at være længe siden jeg har målt hende, men hun vejer omkring 9kg. Vil skyde på hun er ca. 85cm.!?

hold da op.. hun får da modelmål.. lang og slank..

Anmeld

3. januar 2012

2721

Vores dreng er fra 21 juni 2010 og vejer ca 12,5 kg og er ca 83 cm lang, fatter ikke hvor han gemmer de kilo, da han ser så slank ud han bruger str. 5-6 kommer an på hvilken model i libero

Anmeld

6. januar 2012

EnGodMor

Vores søn er 20 mdr, vejer 12,5 kg og 88 lang.

Han bruger bleér  i str 5 fra aldi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.