Hvilken dukkevogn har jeres piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Mor til L&S

spj skriver:

Som overskriften lyder, hvilken dukkevogn har jeres børn?

Min datter har den der klassiske røde dukkevogn i træ hjemme hos mormor og morfar. Hun er bare så glad for den, så vi synes også hun skal have en vogn hjemme hun kan køre alle sine dukker og bamser rundt i.

Hvilken dukkevogn kan I anbefale? Den skal helst ikke være for stor/høj da hun kun er 18 måneder, så hun skal gerne kunne kigge over den.

Min datter på 1½ år har en fin lilla flettet dukkevogn fra smallstuff.. den har hun gået med siden hendes 1 års fødselsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Clisolka

Vi har fået denne Brio barnevogn af min svigermor... Isabella er kun 1 år, så hun bruger den ikke endnu, men det er svigermors første barnebarn, så hun er gået amok i pigeting 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2011

bagger26

Jeg har bestilt den her, har ikke modtaget den endnu, så er spændt på hvordan den er irl. Min datter er også 18 mdr, og den her har knækstyr, så skulle hun gerne kunne nå uden problemer..

Anmeld

26. oktober 2011

cecilie1984

spj skriver:

Som overskriften lyder, hvilken dukkevogn har jeres børn?

Min datter har den der klassiske røde dukkevogn i træ hjemme hos mormor og morfar. Hun er bare så glad for den, så vi synes også hun skal have en vogn hjemme hun kan køre alle sine dukker og bamser rundt i.

Hvilken dukkevogn kan I anbefale? Den skal helst ikke være for stor/høj da hun kun er 18 måneder, så hun skal gerne kunne kigge over den.

min datter har denne fra brio og denne fra farmor. det er farmors egen dukkevogn fra 1950érne som er blevet lavet i stand.

lillesøster har den lilla kurve dukkevogn fra sebra

Anmeld

28. oktober 2011

Pigent

Jeg mener helt bestemt at min dukke vogn var en Brio, har den endnu, men den er pakket væk  
Så har jeg også haft en billig en fra Bilka.  

Min søster har haft mange dukkevogne og kan ikke huske dem alle, men ene af dem hun havde var en fra babysam. 
http://www.babysam.dk/catalogsearch/result/?q=dukkevogn 
Noget i stil med de der hedder Emilie og Silje. 

Her er der nogle brio dukke barnevogne,kombi vogne og klapvogne
http://www.only4kids.dk/shop/brio-dukkevogn-121c1.html

Her er der lidt forskellig
http://swingcar.dk/dukkevogne-75/?gclid=CLi3wui6i6wCFUKIDgodAX71lg

Anmeld

29. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

spj skriver:

Den er også rigtig fin. Den er super god til når de er små. Mine forældre købte den lige inden hun begyndte at gå helt selv, så kunne hun bruge den som gå vogn. Det var rigtig smart.

Ja, her kniber det også med pladsen, men hun har haft sin røde trævogn med i haven hos mine forældre.

Ja, det er virkelig vildt hvor meget de kan få stoppet ned i den. Min far ville lave lidt sjov med min datter en dag, så han puttede hende ned i den og kørte ræs i haven det synes hun var vildt morsomt.

Haha  hvor sjovt

Anmeld

29. oktober 2011

Sara.

Livas mor skriver:

Vi havde en lille rød vibo først, men den er hun vokset fra nu..

Så nu hvor hun bliver 2 år om sølle 1½ uge, ja så har vi købt denne Brio til hende..

De samme 2 har (havde) min datter.
Nu bruger lille bror på 1½ bare den mindste :-)
Gode dukkevogne...

Anmeld

30. oktober 2011

spj

Babymor2010 skriver:

Vi har fået denne Brio barnevogn af min svigermor... Isabella er kun 1 år, så hun bruger den ikke endnu, men det er svigermors første barnebarn, så hun er gået amok i pigeting 

Den er også rigtig fin.

Anmeld

30. oktober 2011

spj

bagger26 skriver:

Jeg har bestilt den her, har ikke modtaget den endnu, så er spændt på hvordan den er irl. Min datter er også 18 mdr, og den her har knækstyr, så skulle hun gerne kunne nå uden problemer..

Den er godt nok også fin. Hvad har du givet for den?

Anmeld

30. oktober 2011

spj

cecilie1984 skriver:

min datter har denne fra brio og denne fra farmor. det er farmors egen dukkevogn fra 1950érne som er blevet lavet i stand.

lillesøster har den lilla kurve dukkevogn fra sebra

Ej, hvor sjovt at hun har sin farmors vogn. Den er godt nok også fin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.