Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
spj skriver: Som overskriften lyder, hvilken dukkevogn har jeres børn?Min datter har den der klassiske røde dukkevogn i træ hjemme hos mormor og morfar. Hun er bare så glad for den, så vi synes også hun skal have en vogn hjemme hun kan køre alle sine dukker og bamser rundt i.Hvilken dukkevogn kan I anbefale? Den skal helst ikke være for stor/høj da hun kun er 18 måneder, så hun skal gerne kunne kigge over den.
Som overskriften lyder, hvilken dukkevogn har jeres børn?Min datter har den der klassiske røde dukkevogn i træ hjemme hos mormor og morfar. Hun er bare så glad for den, så vi synes også hun skal have en vogn hjemme hun kan køre alle sine dukker og bamser rundt i.Hvilken dukkevogn kan I anbefale? Den skal helst ikke være for stor/høj da hun kun er 18 måneder, så hun skal gerne kunne kigge over den.
Min datter på 1½ år har en fin lilla flettet dukkevogn fra smallstuff.. den har hun gået med siden hendes 1 års fødselsdag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har fået denne Brio barnevogn af min svigermor... Isabella er kun 1 år, så hun bruger den ikke endnu, men det er svigermors første barnebarn, så hun er gået amok i pigeting
Jeg har bestilt den her, har ikke modtaget den endnu, så er spændt på hvordan den er irl. Min datter er også 18 mdr, og den her har knækstyr, så skulle hun gerne kunne nå uden problemer..
min datter har denne fra brio og denne fra farmor. det er farmors egen dukkevogn fra 1950érne som er blevet lavet i stand.
lillesøster har den lilla kurve dukkevogn fra sebra
Jeg mener helt bestemt at min dukke vogn var en Brio, har den endnu, men den er pakket væk Så har jeg også haft en billig en fra Bilka.
Min søster har haft mange dukkevogne og kan ikke huske dem alle, men ene af dem hun havde var en fra babysam. http://www.babysam.dk/catalogsearch/result/?q=dukkevogn Noget i stil med de der hedder Emilie og Silje.
Her er der nogle brio dukke barnevogne,kombi vogne og klapvogne http://www.only4kids.dk/shop/brio-dukkevogn-121c1.html
Her er der lidt forskellig http://swingcar.dk/dukkevogne-75/?gclid=CLi3wui6i6wCFUKIDgodAX71lg
spj skriver: Den er også rigtig fin. Den er super god til når de er små. Mine forældre købte den lige inden hun begyndte at gå helt selv, så kunne hun bruge den som gå vogn. Det var rigtig smart. Ja, her kniber det også med pladsen, men hun har haft sin røde trævogn med i haven hos mine forældre.Ja, det er virkelig vildt hvor meget de kan få stoppet ned i den. Min far ville lave lidt sjov med min datter en dag, så han puttede hende ned i den og kørte ræs i haven det synes hun var vildt morsomt.
Den er også rigtig fin. Den er super god til når de er små. Mine forældre købte den lige inden hun begyndte at gå helt selv, så kunne hun bruge den som gå vogn. Det var rigtig smart. Ja, her kniber det også med pladsen, men hun har haft sin røde trævogn med i haven hos mine forældre.Ja, det er virkelig vildt hvor meget de kan få stoppet ned i den. Min far ville lave lidt sjov med min datter en dag, så han puttede hende ned i den og kørte ræs i haven det synes hun var vildt morsomt.
Haha hvor sjovt
Livas mor skriver: Vi havde en lille rød vibo først, men den er hun vokset fra nu.. Så nu hvor hun bliver 2 år om sølle 1½ uge, ja så har vi købt denne Brio til hende..
Vi havde en lille rød vibo først, men den er hun vokset fra nu..
Så nu hvor hun bliver 2 år om sølle 1½ uge, ja så har vi købt denne Brio til hende..
Babymor2010 skriver: Vi har fået denne Brio barnevogn af min svigermor... Isabella er kun 1 år, så hun bruger den ikke endnu, men det er svigermors første barnebarn, så hun er gået amok i pigeting
bagger26 skriver: Jeg har bestilt den her, har ikke modtaget den endnu, så er spændt på hvordan den er irl. Min datter er også 18 mdr, og den her har knækstyr, så skulle hun gerne kunne nå uden problemer..
cecilie1984 skriver: min datter har denne fra brio og denne fra farmor. det er farmors egen dukkevogn fra 1950érne som er blevet lavet i stand. lillesøster har den lilla kurve dukkevogn fra sebra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128