Indbo/børneforsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

B&J

Mi skriver:

Vi har vores forsikringer gennem Lærerstandens Brandforsikring. De er super billige, men man kan kun få dem der hvis man er lærer eller pædagog.

hvad man giver i indboforsikring er afhængig af hvor meget man er forsikret for. Så har man mange dyre ting så skal forsikringssummen værer højere end hvis man har få billige ting.

Når du skriver børneforsikring, er det så en ulykkesforsikring du mener?

Ja det er det jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mi

B&J skriver:

Ja det er det jeg mener

Jeg mener at børnene er gratis i ulykkesforsikringen. Deres forsikringssum er ikke så stor som ved os voksne.

Anmeld

25. oktober 2011

B&J

Mi skriver:

Jeg mener at børnene er gratis i ulykkesforsikringen. Deres forsikringssum er ikke så stor som ved os voksne.

okay mange tak ja det skal jeg finde ud af imorgen vi skal ringe rundt og høre hvordan og hvor ledes for det er godt nok svært

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

B&J skriver:

okay mange tak ja det skal jeg finde ud af imorgen vi skal ringe rundt og høre hvordan og hvor ledes for det er godt nok svært

Ja, det er svært at sammenligne forsikringer, for prisen er jo ikke alt, men der er også så mange forbehold at det er umuligt at overskue hvor man får den bedste dækning.

Anmeld

25. oktober 2011

B&J

Mi skriver:

Ja, det er svært at sammenligne forsikringer, for prisen er jo ikke alt, men der er også så mange forbehold at det er umuligt at overskue hvor man får den bedste dækning.

det er heller ikke så meget priserne men mere hvad for en der er bedst og ja det er møg hammer svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.