hi hi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

sandramor

hi hi hi.... lå i min seng for en time siden og lyttede til hendes hjerte og ku høre hvordan det skvulpede rundt derinde og tænkte hold da op hvor hun bevæger sig rundt derinde.. og pludselig kildede det under maveskindet... som om der var noget der kravlede rundt lige under maveskindet... mærkede det kun et par gange mem det gør ik så meget :-)

ville bare lige fortælle det :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

4kløver

sandramor skriver:

hi hi hi.... lå i min seng for en time siden og lyttede til hendes hjerte og ku høre hvordan det skvulpede rundt derinde og tænkte hold da op hvor hun bevæger sig rundt derinde.. og pludselig kildede det under maveskindet... som om der var noget der kravlede rundt lige under maveskindet... mærkede det kun et par gange mem det gør ik så meget :-)

Det er så hyggelig når man kan mærke dem..

Anmeld

26. oktober 2011

sandramor

ja det er da bare så skat dejligt. og det har jeg ventet på og nu sys jeg pludselig at jeg mærker liv hver gang jeg ligger og slapper af...

Anmeld

26. oktober 2011

4kløver

sandramor skriver:

ja det er da bare så skat dejligt. og det har jeg ventet på og nu sys jeg pludselig at jeg mærker liv hver gang jeg ligger og slapper af...

Jeg er så langt henne at det til tider gør ondt og det er altid når jeg skal sove

Anmeld

26. oktober 2011

Ems30

Ja, det er så magisk hver gang hun lige vender sig eller puffer. Et dejligt lille individ der har sin daglige gang i maven

Hvor langt er du henne?

Anmeld

26. oktober 2011

PernilleogDennis

4kløver skriver:

Jeg er så langt henne at det til tider gør ondt og det er altid når jeg skal sove

ja tak.. sikke spark man kan få nogengange og liiige op i ribbenet.. AAV... det er helt så at dynen hopper. ,  Hvis man ligger under den. Her er der også mest aktivitet lige når jeg har lagt mig i sengen.

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

sandramor skriver:

Årrrh!  Det er så dejligt at mærke dem!!

Anmeld

26. oktober 2011

sandramor

ja det er virkelig en skøn fornemmelse altså........

nu hvor jeg sidder i sofaen kan jeg også mærke liiiidt en gang imellem... dog ikke så tydeligt som når jeg ligger fladt ned...

jamen jeg er 15+6 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.