Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var på vægten her til aften og blev viiiiildt glad
jeg har uden jeg regnede med det, tabt mig pænt meget på ganske kort tid.
Det er 4 uger siden jeg sidst vejede mig, og jeg vejer nu 6 kilo mindre.....yes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: Jeg var på vægten her til aften og blev viiiiildt glad jeg har uden jeg regnede med det, tabt mig pænt meget på ganske kort tid. Det er 4 uger siden jeg sidst vejede mig, og jeg vejer nu 6 kilo mindre.....yes
Hansen97 skriver: Super! Godt gået! Det giver sådan en rart følelse indeni. Jeg trænger ikke til at tabe mig men skal strammes op og har fundet denne side med øvelser... Og super motivation... Www.bodyrock.tv...
Super! Godt gået! Det giver sådan en rart følelse indeni. Jeg trænger ikke til at tabe mig men skal strammes op og har fundet denne side med øvelser... Og super motivation... Www.bodyrock.tv...
den må jeg lige kigge på for synes bare det hele hænger kan være det er en aldersbetinget tilstand hehe
dejligt når det sker godt gået
Carina1977 skriver: den må jeg lige kigge på for synes bare det hele hænger kan være det er en aldersbetinget tilstand hehe
Hansen97 skriver: Hi hi... Det gode ved den side er at der er nye øvelser/ udfodringer hver dag... Det bliver ikke det samme og hun laver også forslag til hvordan de knapt så erfarne (endnu) kan lave øvelserne... Jeg er i hvert fald for første gang i lang blevet rigtig hooked på at dyrke motion.. Og så foregår det hjemme og tager ikke lang tid hver dag...
Hi hi... Det gode ved den side er at der er nye øvelser/ udfodringer hver dag... Det bliver ikke det samme og hun laver også forslag til hvordan de knapt så erfarne (endnu) kan lave øvelserne... Jeg er i hvert fald for første gang i lang blevet rigtig hooked på at dyrke motion.. Og så foregår det hjemme og tager ikke lang tid hver dag...
De er vel ikke for fysisk hårde de øvelser?
Jeg har en sygdom der gør, at jeg ikke kan dyrke alm motion nemlig
Lou87 skriver: dejligt når det sker godt gået
Tak skal du have ja det er så fedt
nej hold nu op hvor er det super super flot
ej hvor er du sej
RESPEKT tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128