Jaaaah :-p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Carina1977

Jeg var på vægten her til aften og blev viiiiildt glad  

jeg har uden jeg regnede med det, tabt mig pænt meget på ganske kort tid.

Det er 4 uger siden jeg sidst vejede mig, og jeg vejer nu 6 kilo mindre.....yes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Hansen97

Carina1977 skriver:

Super! Godt gået! Det giver sådan en rart følelse indeni. Jeg trænger ikke til at tabe mig men skal strammes op og har fundet denne side med øvelser... Og super motivation... Www.bodyrock.tv...

Anmeld

25. oktober 2011

Carina1977

Hansen97 skriver:

Super! Godt gået! Det giver sådan en rart følelse indeni. Jeg trænger ikke til at tabe mig men skal strammes op og har fundet denne side med øvelser... Og super motivation... Www.bodyrock.tv...

den må jeg lige kigge på  for synes bare det hele hænger  kan være det er en aldersbetinget tilstand hehe 

Anmeld

25. oktober 2011

Lou87

dejligt når det sker godt gået

Anmeld

25. oktober 2011

Hansen97

Carina1977 skriver:

den må jeg lige kigge på  for synes bare det hele hænger  kan være det er en aldersbetinget tilstand hehe 

Hi hi... Det gode ved den side er at der er nye øvelser/ udfodringer hver dag... Det bliver ikke det samme og hun laver også forslag til hvordan de knapt så erfarne (endnu) kan lave øvelserne... Jeg er i hvert fald for første gang i lang blevet rigtig hooked på at dyrke motion.. Og så foregår det hjemme og tager ikke lang tid hver dag...

Anmeld

25. oktober 2011

Hansen97

Carina1977 skriver:

Hi hi... Det gode ved den side er at der er nye øvelser/ udfodringer hver dag... Det bliver ikke det samme og hun laver også forslag til hvordan de knapt så erfarne (endnu) kan lave øvelserne... Jeg er i hvert fald for første gang i lang blevet rigtig hooked på at dyrke motion.. Og så foregår det hjemme og tager ikke lang tid hver dag...

Anmeld

25. oktober 2011

Carina1977

Hansen97 skriver:

De er vel ikke for fysisk hårde de øvelser? 

Jeg har en sygdom der gør, at jeg ikke kan dyrke alm motion nemlig 

Anmeld

25. oktober 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

dejligt når det sker godt gået

Tak skal du have  ja det er så fedt 

Anmeld

25. oktober 2011

B&J

nej hold nu op hvor er det super super flot

ej hvor er du sej

Anmeld

25. oktober 2011

piap

Carina1977 skriver:

RESPEKT tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.