Er der nogen der arbejder med Microsoft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Strack

Halløjsa

Er der nogen herinde der arbejder med Microsoft Project??
Spørg fordi jeg kan tilbyde et gratis seminar i Microsoft Project server

hvis der er nogen der er intereserede så skriv jeres mail til mig så sender jeg en invitation

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Muslingen

Hov den besked havde jeg slet ikke set. Det var jo lige det jeg skrev om i beskeden til dig..... Så du har altså inviteret min mand
Men altså han arbejder ikke med det. Jeg bruger project lidt i mit arbejde, men vi arbejder på en oldgammel version, og den har jeg været på kursus i. Project server ved jeg fatisk slet ikke hvad er.
KH Fie

Anmeld

8. februar 2009

Strack

Hvor sjovt at jeg lige har sendt til din mand.. ja verden er godt nok lille..
hvilket firma arbejder han i??

hmmm lyder til du skal ha en konsulent ud til dig så du kan se alle fordelene i Project server det er sådan kort forklaret Project, du kan forbinde med dine kollegaers maskiner således at når du f.eks. tilføjer resurser booker den automatisk dem du har valgt i outlook osv. og når en retter i projektet kan du se det med det samme osv.. altså alle jeres projecter kommer til at hænge bedre sammen... men kan som sagt sende en konsulent ud til dig det koster kun en time i kalenderen fra din side af *S*

Du siger bare til..
Mette

Anmeld

8. februar 2009

Muslingen

Det lyder ellers spændende, men det er ikke noget jeg rigtig har brug for, da jeg arbejder meget alene på projekterne - og så altså sammen med eksterne konsulenter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.