Hvornår blev du gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Qoco skriver:

Hvor længe gik der før du blev gravid fra du/i startede projekt baby?

4 mdr første gang-uheld.

6 mdr anden gang

nu her tredje gang er vi oppe på 8 ½ måned, men vi gør heller ikke noget for det ang udregning osv, og min mens er os ureglmæssig, tror vi stopper projektet snart, det har vi været ved mange gange, eller jeg har, fordi en graviditet passede bedre ind tidsmæssigt da vi begyndte, men kommer der to streger bliver vi da selvf lykkelige alligevel, men tror vi indstiller skydningen inden alt for længe for alvor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

VNB

her tog det 2 år  Blev helt uventet naturligt gravid, mens vi havde behandlings pause da vi var i fertilitets behandling. 

Anmeld

26. oktober 2011

Krussedulle

Qoco skriver:

Hvor længe gik der før du blev gravid fra du/i startede projekt baby?

1 gang var ikke planlagt 2 gang: 4 mdr, som endte i MA 3 gang: 3 mdr og 4 gang: blev jeg gravid i første cyklus

Anmeld

26. oktober 2011

frk-stoltze

10 måneder her ved os og det blev desværre til en SA.

nu arbejder vi så videre.

Anmeld

26. oktober 2011

askovj

Jeg stoppede med p-pillerne i august, 11. december stod jeg med en positiv test og nu har jeg en datter på 2 mdr (i morgen) som ligger og bobler i sengen 

Anmeld

26. oktober 2011

Frejasen

To år, men der abboterede jeg i uge 12 og så gik der næsten yderligere 2 år inden jeg blev gravid.

Stod med et brev i hånden fra Skejby hvor der stod vi med stor sandsynlighed kun kunne blive forældre med regensglas hjælp. Men der var jeg så gravid :-) 

Anmeld

26. oktober 2011

Frejasen

Frejasen skriver:

To år, men der abboterede jeg i uge 12 og så gik der næsten yderligere 2 år inden jeg blev gravid.

Stod med et brev i hånden fra Skejby hvor der stod vi med stor sandsynlighed kun kunne blive forældre med regensglas hjælp. Men der var jeg så gravid :-) 

Hov glemte at nævne at jeg nu har en datter på 14 måneder og er gravid igen 

Anmeld

26. oktober 2011

Jonatansmor

Jeg var slet ikke klar over at vi prøvede. Begravede kærestens far en september dag, blev åbenbart gravid 7 dage efter, troede den manglende periode var stress, min mor tvang mig til læge og fik at vide jeg var 11 uger henne. Det var absolut den bedste måde det kunne ske på, ellers ville det aldrig være sket. Vores dreng holdte far ovenvande i en periode af hans liv der let kan beskrives som det værste nogensinde og idag er drengen vores øjesten, et rigtigt ønskebarn.

Kæresten vil have flere, mange flere. Jeg sætter mine penge på at det får han, når det er hans tur til graviditet, kvalme, tykhed og kejsersnit.

Anmeld

26. oktober 2011

Muhmi

Halvandet år ca.... Lidt mere faktisk.... Men deromkring...

Anmeld

26. oktober 2011

Frejasen

Jonatansmor skriver:

Jeg var slet ikke klar over at vi prøvede. Begravede kærestens far en september dag, blev åbenbart gravid 7 dage efter, troede den manglende periode var stress, min mor tvang mig til læge og fik at vide jeg var 11 uger henne. Det var absolut den bedste måde det kunne ske på, ellers ville det aldrig være sket. Vores dreng holdte far ovenvande i en periode af hans liv der let kan beskrives som det værste nogensinde og idag er drengen vores øjesten, et rigtigt ønskebarn.

Kæresten vil have flere, mange flere. Jeg sætter mine penge på at det får han, når det er hans tur til graviditet, kvalme, tykhed og kejsersnit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.